سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خلیج فارس امروز و فردا مواج است

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: خلیج فارس از ظهر امروز تا اواخر وقت فردا به علت وزش باد شدید شمال غربی بر روی دریا، مواج خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرج الله شکوهی پور افزود: در این مدت در برخی ساعات سرعت وزش باد روی دریا به بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج به بیش از دو متر می‌رسد، بر این اساس شناور‌ها به ویژه شناور‌های کوچک و تفریحی از رفتن به دریا خودداری کنند.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت بر اثر وزش باد، خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: پیش بینی می‌شود بیشینه دمای هوا نیز در روز پنجشنبه در برخی نقاط استان افزایش یابد و به آستانه ۵۰ درجه سلسیوس برسد.

شکوهی پور با اشاره به اینکه جهت وزش باد تا فردا شمال غربی تا غربی خواهد بود، ادامه داد: سرعت باد امروز در قسمت‌های شمالی و مرکزی ۱۶ تا ۴۲ گاهی تا ۵۴ و در مناطق جنوبی ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود، اما از اواخر وقت امروز در همه مناطق سرعت وزش باد به ۱۶ تا ۴۶ گاهی تا ۶۰ کیلومتر در ساعت خواهد رسید.

وی بیان کرد: ارتفاع موج دریا نیز امروز در سواحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و سواحل جنوبی ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر است که از امشب در همه مناطق ۹۰ تا ۱۸۰ و گاهی تا ۲۴۰ سانتیمتر خواهد بود.

انتهای پیام/ک

پیش بینی وضع جوی و دریایی استان بوشهر

 

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.