سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال بی سابقه روستاییان از برگزاری جشنواره ورزش های بومی و محلی

رییس هیات ورزش های بومی و محلی استان کرمانشاه گفت:جشنواره ورزشی بازیهای های بومی محلی بخش فیروز آباد ، روستایی سامله سفلی با استقبال علاقه مندان برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،رییس هیات ورزش های بومی و محلی استان کرمانشاه گفت:اولین دوره جشنواره ورزشی و بازیهای بومی محلی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی و هفته ملی بدون دخانیات ،با حضور بی سابقه شرکت کنندگان روستایی در بخش سر فیروز آباد همراه با اجرای برنامه های فرهنگی و مسابقات ورزشی« با شعار ورزش آری : اعتیاد هرگز » انجام شد.

 وی بیان کرد:اولین دوره مسابقات جشنواره ورزشی و بازیهای بومی_محلی مورخ 12 تیرماه 98  با اجرای مسابقات وبازی های بومی محلی از جمله ؛ کشتی زوران ،لی لی، هلپرگه، سرگیجان و طناب کشی برگزار شد.

بهروش گفت:این برگزاری جشنواره ورزشی با مشارکت و همت همکاری  بسیاری از دستگاه های اجرایی و به منظور  گسترش ورزش و پرکردن اوقات فراغت و شادی و نشاط بین جوانان روستاهها برگزار شد.

وی به ارتقا رتبه این هیات در کشور در سال گذشته اشاره کرد و گفت: با تلاش های گسترده در زمینه ترویج فرهنگ ورزش بین روستاییان و احیای بازی های سنتی  موفق به کسب رتبه نخست کشور شدیم  این در حالیست که در سال های گذشته این هیات در جایگاه 32 کشور قرار داشت.

انتهای  پیام/ز

هیات ورزش های بومی و محلی رتبه نخست در کشور کسب کرد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.