سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی زیرساخت‌ها و کمبود‌های فضا‌های ورزشی محلات

با حضور نماینده مجلس و مسئولان استانی زیرساخت‌ها و کمبود‌های فضا‌های ورزشی محلات بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه بررسی مشکلات هیئت‌های ورزشی و جوانان شهرستان محلات با حضور نماینده محلات و دلیجان، مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار و جمعی از مسئولین هیئت‌های ورزشی و جوانان در فرمانداری محلات برگزار شد.

در این جلسه در خصوص موضوعاتی همچون زیرساخت‌های ورزشی، کمبود‌های فضا‌های ورزشی و مشکلات هیئت‌های ورزشی بحث و تبادل نظر شد.
حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان در حاشیه این جلسه در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،گفت: در خصوص زیرساخت‌ها امیدواریم که بتوانیم در اسرع وقت با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مثل سالن ورزشی یک هزار نفری، سالن ورزشی روستای ورین، زمین چمن مصنوعی روستای خورهه و همچنین پروژه‌های دیگر که در سطح شهرستان داریم اقدام موثری انجام دهیم.

حقدادی افزود: همچنین امیدواریم با حمایت از هیئت‌های ورزشی در راستای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و حمایت از نخبگان و جوانان در رقابت‌های ملی و استانی در قالب سازمان‌های مردم نهاد جوانان که در حال فعالیت هستند بتوانیم گام‌های موثری برداریم و شاهد موفقیت‌های عزیزان در عرصه‌های مختلف ورزشی باشیم.

انتهای پیام / ج

جلسه بررسی مشکلات هیئت‌های ورزشی و جوانان شهرستان محلات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.