سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از واحد‌های تولیدی صنعتی نمونه استان همدان / یک هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان همدان فعال است

به مناسبت هفته صنعت، معدن و تجارت از ۱۱ واحد تولیدی نمونه این استان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمید رضا متین، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان درآیین تجلیل از واحد‌های تولیدی صنعتی استان با اشاره به اینکه نگاه به واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط باید به شکلی باشد که به بنگاه اقتصادی تبدیل شوند گفت: تا با آشنایی بازار‌های مختلف و تامین منابع مالی در تحقق اهداف و ماموریت‌های خود پر شتاب حرکت کنند.

وی با بیان اینکه دانش فنی و فن آوری  واحد‌های صنعتی و تولیدی باید به روز باشد افزود: تا بتوانند تحول و تغییراتی در محصولات، طبق بازار‌های داخلی و خارجی داشته باشند و محصول خود را صادر و با دسترسی بیشتری به بازار‌ها به خصوص بازار‌های صادراتی به اهداف مورد نظر خود برسند.
متین حمایت دولت از واحد‌های صنعتی کوچک و متوسط و هدایت آن‌ها را به سوی صادرات مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: با حمایت‌های دولت توانمندی‌های این صنایع نیز در تنوع و کیفیت محصولات افزایش یافته و این صنایع نقش مهمی را در اشتغالزایی خواهند داشت.
وی با بیان اینکه خوشبختانه در ماه‌های گذشته رونق تولید در استان همدان روند صعودی گرفته است، خاطرنشان کرد: بالا بردن ظرفیت تولید برخی واحد‌های تولیدی و صادرات غیرنفتی استان دلیلی بر اقتدار رونق تولید در استان است.

این مسئول ادامه داد: این ۱۱ واحد صنعتی و تولیدی بر اساس معیار و شاخص‌های مربوطه به عنوان نمونه انتخاب شدند.

حمیدرضا متین گفت: کشت و صنعت خزل، پایا بسپار، کارگاه صنعتی طراحان، آهن و سیلیس آذرخش، همبرگر محبوب، فاران شیمی، توسعه معدنی و صنعتی صبانور از واحدهای برتر استان هستند.

وی افزود: چینی آگات، قطعه سازان رزن، تیزرو پرش ماماهان، گروه سنگ الیاسی و الماس ماسه هگمتان نیز به عنوان نمونه شناخته شده‌اند.

متین اظهار داشت: خوشه صنعتی انگور ملایر به مدیریت رضا نادری و همچنین کنترل گاز اکباتان نیز به تازگی به عنوان واحد برتر ملی معرفی و تجلیل شده‌اند که در این آئین از آنها نیز قدردانی می‌شود.

گفتنی است؛ همدان دارای یک هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی و تولیدی است که ۳۰ هزار نفر در این واحدها مشغول بکار هستند.

انتهای پیام/ج

یک هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان همدان فعال است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۲ تير ۱۳۹۸
اقا شما تو سایت دیوار استخدامی سرچ کنید ببینید کدوم شهر اوضاع بیکاریش داغونه. واقعا همدان بیکاری موج میزنه وضعیت اشتغال خیلی خرابه