معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان ازمعرفی صادرکنندگان برتر همدان خبرداد.

معرفی صادرکنندگان برتر همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مجید زرین دلاور، معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از آغاز طرح شناسایی و معرفی صادرکنندگان نمونه و دارندگان برند برتر تجاری خبر داد و گفت: فعالان اقتصادی تا پایان خرداد برای شرکت در این رقابت ملی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه بیست و سومین دوره انتخاب صادرکنندگان نمونه ملی و سومین جایزه ملی نشان (برند) تجاری برتر ایران با هدف تکریم فعالان اقتصادی این عرصه به تازگی آغاز شده ادامه داد: علاقه مندان برای حضور در این رقابت ملی به سایت سازمان توسعه تجارت ایران به نشانی (www.tpo.ir) مراجعه و نام نویسی کنند.

وی با بیان اینکه صادرکنندگان در ۲ سطح استانی و ملی برگزیده می‌شوند، اظهار داشت: صادرکنندگان باید شرایط لازم را داشته و امتیازهای مورد نظر را کسب کنند.

زرین دلاور روند رشد صادرات، داشتن بازار صادراتی، دارا بودن برند داخلی و خارجی، استانداردهای ملی و بین المللی، عضویت در تشکل‌های صادراتی بین المللی، داشتن واحد تحقیق و توسعه (R@D)، شرکت در نمایشگاه‌های خارجی، بسته بندی کالای صادراتی و دارا بودن نمایندگی در کشورهای هدف را برخی از معیارهای انتخاب واحدهای نمونه صادراتی برشمرد.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان خاطرنشان کرد: یک هزار واحد تولیدی و صنعتی در استان وجود دارد که از این تعداد ۴۷۰ نفراز صاحبان این صنایع دارای کارت بازرگانی هستند و در زمینه صادرات کالا فعالیت دارند.

زرین دلاوربیان کرد: سفال و سرامیک، کشمش، چینی آلات بهداشتی، سیمان و فرآورده‌های لبنی بیشترین محصولات صادراتی همدان به کشورهای دیگر محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ج

صادرکنندگان برتر همدان معرفی می شوند

برچسب ها: صادرات ، صنعت و معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.