سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۶۸ درصدی تخلیه روزانه شناور‌های سنتی در چابهار

رئیس بندر شهید کلانتری چابهار گفت: میانگین تخلیه شناور‌های سنتی به صورت روزانه ۶۸ درصد افزایش و به ۵۷۰ تن رسید که بالاترین میزان تخلیه در سال‌های اخیر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، مجتبی محمدزاده رئیس بندر شهید کلانتری چابهار درخصوص روند عملیات تخلیه شناور‌های سنتی اظهار داشت: در پی بازدید‌های به عمل آمده در راستای بررسی و رفع مشکلات شناور‌های سنتی و تسریع در عملیات تخلیه و خروج شناور‌ها اقدامات خوبی صورت پذیرفت.

رئیس بندر شهید کلانتری چابهار گفت: با توجه به گرمای هوا در ماه‌های جاری به منظور افزایش ایمنی و کاهش ریسک‌های احتمالی حریق در شناور‌های چوبی در بندر شهید کلانتری، از تمام ظرفیت‌های موجود در تخلیه فوری و شبانه روزی این شناور‌ها استفاده شد.

وی افزود: این اقدامات که از اواسط خرداد ماه و به دلیل ترافیک بالای شناور‌های سنتی شروع شد، میانگین تخلیه شناور‌های سنتی به صورت روزانه را ۶۸ درصد افزایش و به ۵۷۰ تن رسید که بالاترین میزان تخلیه در سال‌های اخیر است.

محمد زاده تصریح کرد: با توجه به عملیات تخلیه شناور‌های سنتی نسبت به شناور‌های سایز بزرگ و استفاده از نیروی انسانی مستقیم در عملیات تخلیه و بارگیری و همچنین گرمای شدید هوا در فصل فعلی، سختی این فرآیند را برای کارگران این حرفه دوچندان کرده است.

انتهای پیام/ع

تخلیه شناور‌های سنتی در چابهار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.