سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسی: گل دوم برزیل خطا بود/ تا جام حذفی ۲۰۲۲ قصد خداحافظی ندارم

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین پس شکست مقابل برزیل درباره این دیدار توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال برزیل در نیمه نهایی کوپا آمریکا به مصاف رقیب سنتی خود یعنی آرژانتین رفت و با برتری دو بر صفر راهی فینال شد. گل‌های سلسائو را در این دیدار ژسوس و فیرمینو به ثمر رساندند.

پس از پایان بازی، مسی گفت: ما بهترین بازی‌مان را امشب توی کوپا آمه‌ریکا انجام دادیم. آن‌ها هرگز بهتر از ما نبودند. داور دو پنالتی ما را نگرفت. VAR دخالتی نکرد و داور هم سمتش هم نرفت.

وی ادامه داد: گل دوم برزیل با خطای پنالتی که داور روی آگوئرو نگرفت، انجام شد. داور امروز برای برزیل کلی سوت زد و برای ما کلی کارت نشان داد، اما تصمیم نگرفت که سمت VAR برود. این اشتباه است.

کاپیتان آلبی سلسته افزود: از اول بازی سوت‌ها به نفع برزیل چرخش داشت و این میل بازی را از ما دور کرد. در این تورنمنت ما کلی هَند و خطا‌های ناجوانمردانه علیه خودمان دیدیم، که بیشتر آن‌ها هم به نفعمان سوت زده نشد. ولی مقابل برزیل ما سزاوار این نتیجه نبودیم. امیدوارم فدراسیون آمریکای جنوبی این وضعیت را ببیند، البته بعید می‌دانم توجه کند.

مسی در پایان اظهار داشت: تیم شایسته‌ای بودیم. من با این تیم خیلی راحت هستم. بازیکنان نشان دادند که با عشق برای تیم ملی بازی می‌کنند، آن‌ها نیاز به زمان و صبر دارند. دوست دارم تا جایی که می توانم به این تیم کمک کنم. تا جام حذفی ۲۰۲۲ در تیم ملی فوتبال آرژانتین باقی می‌مانم.

انتهای پیام/

اظهارات مسی پس از شکست تیمش برابر برزیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۸ تير ۱۳۹۸
جام جهانی
محمد ابراهیمی
۰۱:۱۵ ۱۳ تير ۱۳۹۸
مسی !!!جام حذفی??
ناشناس
۰۱:۱۵ ۱۳ تير ۱۳۹۸
مسی !!!