سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز؛

استقبال مردم استان از کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت

دهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت وارد کهگیلویه وبویراحمد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه گفت:شهر‌های دهدشت و یاسوج به مدت سه روز و از ۱۱ تا ۱۳ تیرماه ۱۳۹۸ میزبان دوندگان دوی استقامت کاروان جاده ولایت در قالب دهمین جشنواره فرهنگی، ورزشی رضوی به مناسبت دهه کرامت هستند.

رضا نیکویی زاده افزود: عصر یازدهم تیرماه دوندگان جاده ولایت از طریق شهر بهبهان استان خوزستان وارد شهر دهدشت شدند و این کاروان صبح دوازدهم تیرماه از طریق جاده سرفاریاب به شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج مسیر خود را ادامه دادند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در آئین استقبال از کاروان جاده ولایت در شهر دهدشت اجرا شد ادامه داد: در ادامه اعضای کاروان به همراه مسئولان با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر دهدشت مزار مطهر این شهدا را غبارروبی کردند.

مسئول کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت نیز گفت: دوندگان جاده ولایت برای دهمین سال پیاپی، مسیر ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتری شلمچه تا مشهد مقدس را که به عنوان مسیر عبور امام رضا (ع) بوده طی می‌کنند.

آقای بزرگ افزود: در این کاروان ۲۰ ورزشکار حضور دارند که به مدت ۱۶ روز از استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، یزد، خراسان جنوبی عبور می‌کنند و در شب ولادت امام رضا (ع) به مشهد مقدس می‌رسند.

سال روز ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) (اول تا ۱۱ ذیقعده) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده است.

از ۱۳ تا ۲۳ تیرماه امسال به دهه کرامت نام گذاری شده است.

انتهای پیام/پ

استقبال مردم استان از کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.