سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آیین اختتامیه مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور

آیین اختتامیه چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور امروز در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان سراسر کشور، گفت: مسئولیت معلمان و فرهنگیان بسیار سنگین است، همانطور که قرآن به ما عزت و آبرو داده ماهم باید با رفتار و عمل خود به آن عزت و آبرو بدهیم؛ این یک رابطه دوطرفه است.

وی ادامه داد: انحراف در تاریخ صدر اسلام از آن جایی شروع شد که فرد اشتباهی، معلم قرآن شد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: قرآن کتابی برای زندگی بعد از اینجا نیست بلکه خداوند می‌گوید ما از همه چیز در قرآن قرار دادیم، علم ارتباطات، سیاست، حکمرانی و خانواده همه در قرآن آمده، از آفرینش تا ریزترین چیز‌ها را درخود جای داده است.
 
حکیم زاده افزود: قرآن باید در شغل ما نمود داشته باشد، اینکه چطور رفتار کنیم که مشخص باشد ما معلم قرآنی هستیم.

وی ادامه داد: مردم رفتار پیامبر را فهمیدند نه  جزء به جزء قرآن را، چون پیامبر اکرم (ص) با مردم مهربان بود دور آن بزرگوار جمع می‌شدند پس ماهم با رفتار خود این عمل بزرگ را گسترش دهیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: قرآن به ما یاد می‌دهد که آدم‌هایی را که در اطراف ما هستند و اشتباه می‌کنند ببخشیم و بر آن ها استغفار کنیم. 

حکیم زاده افزود: تمام تلاش ما این است در آموزش ابتدایی به بهترین شکل عمل کنیم تا دوره‌های بالاتر و در دانشگاه کار ما راحت‌تر باشد.

انتهای پیام //ف. ک

اختتامیه مسابقات قرآن و عترت فرهنگیان سراسر کشور

برچسب ها: آموزش و پرورش ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.