سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۲ هزار میلیارد ریال طرح راه و شهرسازی در خراسان رضوی

۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال طرح راه و شهرسازی در سال جاری، در خراسان رضوی اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حسین حسینی معاون توسعه و منابع انسانی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره راه و شهرسازی گناباد گفت: حدود دو هزار میلیارد ریال طرح ساخت و تکمیل بزرگراه‌ها و محور‌های مواصلاتی نیز در سال گذشته در این استان اجرا شد.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید توجه خاصی به اجرای طرح بازآفرینی شهری دارد و قانون حمایت از احیاء، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری با همکاری و مشارکت تمام دستگاه‌های ذیربط در محدوده‌ها و محله‌های هدف اجرا خواهد شد.
 
معاون توسعه و منابع انسانی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی به ویژه گناباد با توجه به قدمت و پیشینه آن از ظرفیت بسیار بالایی برای اجرای طرح بازآفرینی شهری برخوردار است.

حامد قربانی فرماندار گناباد گفت: گرچه این شهرستان با توجه به قرار گرفتن در جنوبی‌ترین نقطه خراسان رضوی از نظر برخی شاخص‌ها عقب‌تر از سایر نقاط است، ولی دولت دوازدهم با عزم جدی برای ارتقای شاخص‌های منطقه‌ای در بخش‌های گوناگون تلاش می‌کند.

وی با اشاره به برخی مشکلات و اختلاف‌ها بین اداره راه و شهرسازی، شهرداری‌ها و مسکن مهر و همچنین تغییر کاربری‌ها به دلیل کمبود نظارت تصریح کرد: از دست اندرکاران اداره راه و شهرسازی گناباد خواستارم تا با صیانت از املاک واقع در حریم، بستر اجرای طرح‌های مهمی مانند راه آهن و محور‌های مواصلاتی را فراهم کرده و با تقویت نظارت و هماهنگی بین بخشی، این تنگنا‌ها را کاهش دهند.

 انتهای پیام//ف.س

دولت دوازدهم توجه خاصی به اجرای طرح بازآفرینی شهری دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.