سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در هلال احمر کشور:

جمعیت هلال احمر مردم محور است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور گفت: جمعیت هلال احمر مردم محور و داوطلب محور است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور ظهر امروز در جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در جمعیت هلال احمر، مردم برای مردم خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به عضویت افراد مختلف در جمعیت هلال احمر اضافه کرد: حضور مردم نشانه الهی بودن حرکت جمعیت هلال احمر است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اینکه باید با مردم شفاف باشیم، تصریح کرد: فرهنگ دینی در جمعیت هلال احمر روز به روز رشد می‌کند.

معزی اظهار کرد: با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری روی سازمان جوانان این جمعیت حساب ویژه‌ای باز کرده ام.

وی با بیان اینکه باید ارتباط انسان با خدا را بیشتر کنیم، اضافه کرد: هلال احمر و اعضای آن نباید نسبت به حوادث و سوانح بی تفاوت باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در این جلسه گفت: استان اردبیل ۱۱ شهرستان دارد که در ۱۰ شهرستان شعبه هلال احمر وجود دارد و یک شهرستان هم تازه شهرستان شده است و در آینده در این شهرستان هم شعبه ایجاد می‌کنیم.

رامین معبودی ادامه داد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل ۱۸۲ نفر پرسنل دارد، اما از بین جمعیت یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفری استان، حدود ۵۰ هزار نفر عضو جمعیت هلال احمر بوده و در سامانه ثبت نام کردند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۱ هزار و ۳۰۰ نفر از جمعیت استان اردبیل در دوره‌های آموزشی جمعیت هلال احمر شرکت کرده اند، افزود: این افراد در دوره‌های مختلف همگانی و تخصصی شرکت کرده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: در سیل اخیر مردم این استان ۴۶۰ میلیون تومان کمک نقدی و ۷۲۴ میلیون کمک غیرنقدی در اختیار جمعیت هلال احمر قرار داده بودند تا به مردم سیل زده کمک کنیم.

معبودی افزود: حضور داوطلبان و نوعدوستی آن‌ها سبب شده است که جمعیت هلال احمر استان اردبیل همیشه جزو اولین اکیپ‌های امدادی در حوادث باشد.

انتهای پیام/ح

اردبیل همیشه جزو اولین اکیپ‌های امدادی در حوادث باشد

برچسب ها: هلال احمر ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.