سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایدرو و ایمیدرو توسعه استان‌های درگیر جنگ تحمیلی را در اولویت قرار دهد

استاندار کرمانشاه گفت:عدالت حکم می‌کند که سازمان‌های توسعه‌گرایی مانند ایدرو و ایمیدرو، عقب ماندگی‌های استان‌های کمتر توسعه‌یافته را جبران کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه،  بازوند استاندار کرمانشاه سه شنبه ۱۱ تیرماه در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه  با حضور  مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، محمدباقر عالی معاون وزیر صنعت و معدن و تجارت اظهار داشت:فرارسیدن روز صنعت و معدن را به تمامی صنعتگران تلاشگر استان تبریک می‌گویم. به تمامی واحدهایی که در این شرایط سخت تحریم همچنان باقدرت فعال هستند و به رونق تولید و حفظ ظرفیت اشتغال استان کمک می‌کنند، باید دست مریزاد گفت.


وی بیان کرد :استان‌های غرب کشور و به ویژه کرمانشاه، هشت سال درگیر جنگ بوده‌اند و طی این سال‌ها فرصت توسعه از آن‌ها گرفته شده‌است.


بازوند گفت:عدالت حکم می‌کند که سازمان‌های توسعه‌گرایی مانند ایدرو و ایمیدرو، عقب ماندگی‌های استان‌های کمتر توسعه‌یافته را جبران کنند.


وی با بیان اینکه این سازمان‌ها باید توسعه استان هایی مانند کرمانشاه را با اولویتی بیشتر نسبت به کرمان و اصفهان دنبال کنند گفت:بسیاری از آسیب‌های اجتماعی که امروزه کشور گرفتار آن است، ناشی از بیکاری است ایدرو با سرمایه‌گذاری در استان‌هایی مانند کرمانشاه به کاهش این معضل کمک کند.

وی افزود:برخی از این پروژه‌هایی سال‌هاست که نیمه کاره مانده اند مربوط به مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه هستند و یا توسط رئیس جمهور کلنگ زنی شده اند و طولانی شدن روند اجرایی آن ها موجب کاهش سرمایه های اجتماعی می شود.


بازوند بیان کرد :یکی از مطالبات جدی استان، تعیین تکلیف و اجرایی شدن مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و پروژه های سفر رئیس جمهور است و تقاضا داریم ایدرو یک برنامه اجرایی مناسب در زمینه این پروژه ها ارایه دهد.


وی گفت:مجموعه‌ ایران خودرو کرمانشاه از یک ظرفیت تولیدی مناسب برخوردار است و از دولت تقاضا داریم که در این شرایط سخت تحریم به این مجموعه توانمند کمک کند.

انتهای  پیام/ز

 

یکی از مطالبات جدی استان، تعیین تکلیف و اجرایی شدن مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب است 

برچسب ها: صنعت ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.