سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آشنایی با مربی جدید پرسپولیس/ جوان و با تجربه در تیم کالدرون

اینیگو والنسیا ۴۳ ساله به عنوان مربی در کادرفنی گابریل کالدرون آرژانتینی حضور دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گابریل کالدرون، سرمربی ۵۹ ساله آرژانتینی و جدید تیم فوتبال پرسپولیس تهران که سابقه مربیگری در تیم‌های التحاد، الهلال، تیم ملی عربستان، تیم ملی بحرین، رئال بتیس، قطر اس سی و ... دارد، به عنوان جایگزین برانکو ایوانکوویچ معرفی شد و قرار است کار خود را به طور رسمی آغاز کند.

این مربی روز گذشته (دوشنبه) توافقات نهایی را با ایرج عرب و مدیران پرسپولیس انجام داد و در تمرین حضور یافت و مراسم معارفه به بازیکنان انجام شد.

همچنین ساعتی پیش، ۲ مربی جدید پرسپولیس (خواگین و اینیگو والنسیا) به تهران آمدند و مورد استقبال پرسپولیسی‌ها نیز قرار گرفتند تا قرارداد خود را امضا و کارشان را شروع کنند. درباره خواگین اطلاعات زیادی وجود ندارد، او در پرسپولیس آنالیزور خواهد بود و کار فرزاد حبیب اللهی را انجام خواهد داد، اما اینیگو والنسیا ۴۳ ساله سابقه خوبی در رشته‌های ورزشی به خصوص فوتبال در رشته بدنسازی دارد و هرچند برای مربیگری جوان است، اما مربی با تجربه‌ای محسوب خواهد شد.

اینیگو  متولد پامپلونا است و از حدود سال ۲۰۰۸ کار بدنسازی را در تیم هایی، چون گرانولز و تودلانو و همچنین تیم دوم دیپورتیو آلاوز فعالیت کرد و به دلیل کار با افراد برجسته بدنسازی خیلی زود توانست نامی را برای خود دست و پا کند. والنسیا در سال ۲۰۱۶ به عنوان دستیار در تیم تودلانو اسپانیا مشغول به کار شد و سپس از ابتدای سال ۲۰۱۷ در پست سرمربیگری این تیم فعالیت کرد و تا پایان فصل هدایت این تیم را به عهده داشت، اما در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ تنها تا هفته یازدهم روی نیمکت این تیم نشست با ۶ باخت، سه مساوی و ۲ برد از کار کنار رفت.

درحال حاضر کالدرون و والنسیا به همراه کریم باقری نفرات اصلی کادرفنی پرسپولیس هستند و باید دید چه عملکردی را همراه با تیم قهرمان ایران خواهند داشت.


بیشتر بخوانید:

کالدرون با پرسپولیس به توافق رسید؟

خاطره سرمربی احتمالی پرسپولیس از فینال جنجالی جام جهانی

سرمربی اخراجی در پرسپولیس/ کالدرون به تهران می‌آید


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۸ تير ۱۳۹۸
این مربی خوبی نیست چند تیم رفته هیچ تیمی قهرمان نکرده
پرسپولیسی
۲۱:۵۱ ۱۱ تير ۱۳۹۸
خدا به داد پرسپولیسی ها برسه از مربی تا بدنساز که رزومه خوبی ندارند. وای وای ....