سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارجهادی لازمه پیشرفت کشور است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: مشکل ما برجام نیست مسولان باید کار جهادی کنند و از فرافکنی دوری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع بسیجیان شهرستان منوجان گفت: مسئولین باید برای مردم کار کنند و از پتانسیل استان برای پیشرفت شهرستان استفاده کنند و لازمه این کار مدیریت جهادی است.

وی افزود: طبق فرمایشات رهبرانقلاب مهمترین شاخصه‌های مدیریت جهادی عبارتند از:. کار. تلاش. علم. محاسبه باخدا. تدبیر. درایت است.

ابوحمزه بیان کرد: مردم همیشه پای کارهستند و اگر مدیری کار کند واقعا پای کار هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اینکه بعضی‌ها میگن مشکل ما برجام است، فرافکنی میکنند این حرفشان درست نیست وی از تمامی مسئولین خواست هر کس در هر مسئولیتی است هدفش کار جهادی برای مردم در جهت رضایت خداوند باشد.

وی به اهمیت فضای مجازی پرداخت و گفت: امروزه با توجه به اهمیت و پیچیدگی فضای سایبری این فضا دارای قابلیت‌های مثبت و منفی میباشد باید طریقه استفاده از این فضا را به درستی فرا بگیریم و سواد رسانه‌ای را آموزش دهیم وجنبه‌های مثبت و منفی ان را برای استفاده کنندگان از این فضا مشخص کنیم.

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان با اشاره به انتخابات پیش رو ویژگی‌های افراد اصلح نامزد‌های انتخاباتی را برشمرد و گفت:اصلح را باید با شاخص‌ها شناخت مومن و متدین. انقلابی از خانواده اصیل استکبارستیز موضع مشخص در قبال فتنه داشتن اهل رانت و زد و بند نبودن از جمله شاخص‌های کاندیدای اصلح است.

انتهای پیام /س

مشکل ما برجام نیست مسئولان باید کار جهادی کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.