سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار گرمسار:

نرخ رشد جمعیت در گرمسار رو به افزایش است

وحید رجایی گفت: رشد صنعت در این منطقه در دست‌یابی به این آمار اثرگذار بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، وحید رجایی فرماندار گرمسار در جلسه بررسی مشکلات طرح‌های اشتغال‌زایی با حضور معاون توانمندسازی و مشارکت‌های مردمی بنیاد علوی با تأکید بر اینکه نرخ بیکاری در گرمسار به ۶.۵ درصد رسیده است، گفت : گرمسار به یک شهر صنعتی تبدیل‌شده که این امر در رونق اقتصاد و اشتغال بی‌تأثیر نبوده است.

وی بابیان اینکه نزدیکی به پایتخت و قرار گرفتن در کریدور شمال به جنوب و غرب به شرق کشور پتانسیل ویژه گرمسار است، افزود: نرخ رشد جمعیت در این شهرستان رو به افزایش است و آمار‌ها حاکی از آنکه رشد جمعیت آن بالاتر از نرم میانگین کشوری قرار دارد.

رجایی ضمن بیان اینکه این شهرستان با توجه به موقعیت جغرافیایی و پتانسیل ویژه همواره یکی از شهر‌های مهاجرپذیر بوده است، ابراز داشت: صنعت عامل اصلی مهاجرپذیری این شهرستان است و هرساله تعداد زیادی افراد از شهر‌های اطراف به‌ویژه پایتخت برای اشتغال به گرمسار مهاجرت می‌کنند.

 فرماندار گرمسار در ادامه تصریح کرد: برای دست‌یابی به پیشرفت و آبادانی می‌بایست برای این تعداد مهاجری که هرساله به گرمسار مراجعه می‌کنند شغل و امکانات رفاهی فراهم کرد که قطعاً تحقق آن به‌تن‌هایی از عهده توان فرمانداری خارج است و نیازمند به همراهی نهاد‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط و همچنین بنیاد علوی در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/ح

افزایش رشد جمعیت در منطقه

برچسب ها: اشتغال ، بیکاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.