سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار اردبیل:

نظارت بموقع از بسیاری تخلفات پیشگیری می‌کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: نظارت بموقع در پیشگیری از بسیاری تخلفات و خطا‌ها موثر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندائی، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در آئین تکریم و معارفه مدیر کل دیوان محاسبات استان با بیان اینکه اگر نظارت و رسیدگی به شبهات و موارد تخلفی مدیران در زمان خود مدیر مستقر انجام گیرد ، روند رسیدگی و بازرسی ها سریع تر انجام و شرایط دفاع مدیر فراهم می شود ، گفت : مدیران از بازرسان و کارشناسان دیوان محاسبات در خصوص موارد هزینه کرد صحیح و رفع نکات مبهم احتمالی مشاوره بگیرند تا دچار اشتباه نشوند.

وی با اشاره به نبود نظارت سیستمی، جامع و متمرکز در دیوان محاسبات کشور و سلیقه ای و متفاوت بودن نحوه تعامل و عملکرد دیوان در استان ها ، خواستار اتخاذ وحدت رویه در برخورد با نحوه جذب اعتبارات شد و بیان کرد : این امر باعث می شود مدیران برخی استان ها نتوانند اعتبارات حداکثری را جذب کنند.

ندائی در ادامه با تاکید بر اینکه نباید تنها مدیر پاسخگوی عملکرد مجموعه باشد ، تصریح کرد : معاونین و کارشناسان نیز مسئول عملکرد خود هستند.

در این آئین که معاون حقوقی ، مجلس و تفریغ بودجه و مدیر کل هماهنگی استان های دیوان محاسبات کشور نیز حضور داشت ، از خدمات حمید رضا اوریا مدیر سابق قدردانی و سید محمد اسحاقی بعنوان مدیر کل جدید معرفی شد.

انتهای پیام/ع

تودیع معارفه مدیر کل دیوان محاسبات استان اردبیل

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.