سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری طرح تابستانی نشاط معنوی در بقاع متبرکه استان اردبیل

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: طرح تابستانی نشاط معنوی در ۲۰ امام‌زاده و بقاع متبرکه استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: اجرای طرح تابستانی نشاط معنوی از ۱۳ تیر در ۲۰ امامزاده و بقاع متبرکه استان اردبیل به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این طرح به کیفیت برنامه توجه شده افزود: طرح تابستانی نشاط معنوی تا پایان مردادماه در رشته‌های مسابقات قرآنی، ورزشی، اردو‌های تفریحی و زیارتی و فرهنگی با حضور روحانیان اعزامی از قم و برپایی خیمه معرفت در ۴ بقعه سطح استان اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل به محتوای آموزشی طرح نشاط معنوی اشاره کرد و گفت: حفظ موضوعی آیات قرآن کریم، برگزاری برنامه‌های تربیتی، اخلاقی، برگزاری اردو‌های فرهنگی و معرفت از مهم‌ترین برنامه‌های آموزشی در طرح تابستانی نشاط معنوی است.

ستوده در ادامه از برگزاری مسابقات قرآن کریم مرحله استانی خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل، اذان و دعاخوانی در بین برادران و خواهران روز چهارشنبه، ۱۴ تیرماه در محل مهدیه اردبیل با حضور راه‌یافتگان نفرات برتر مسابقات شهرستانی برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات رشته مفاهیم و تفسیر قرآن کریم نیز روز پنج شنبه، ۲۰ تیرماه در محل آستان مقدس امام‌زاده صالح (ع) برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان راه یافته به مرحله استانی لازم است در آزمون ورود به مسابقات که به صورت الکترونیکی در محل مسابقات انجام می‌شود، شرکت نمایند.

انتهای پیام/ع

غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در طرح تابستانی نشاط معنوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.