سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منزوی: مشکل پروپئیچ در حال حل شدن است/ گلر دوم خارجی نمی‌خواهیم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران درباره وضعیت این باشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کامران منزوی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران  در گفتگو با رادیو ورزش درباره آخرین پرونده پروپئیچ با باشگاه استقلال بیان کرد: از وزیر ورزش، فدراسیون فوتبال، وزارت امور خارجه و امیرحسین فتحی قول دادند و وارد این قضیه شدند تا مشکل حل شود و خوشبختانه رئیس فدراسیون فوتبال هفته گذشته مذاکراتی را با فیفا انجام داد و ما امیدوارم هستیم که طی امروز و فردا همزمان چند مشکلات مان حل شود.

او افزود: باید  این نکته را بگویم که وقتی می‌گویید ۹۹ درصد کاری انجام شده، اما یک درصد باقی مانده و احتمال دارد همان یک درصد، کار را خراب کند، اما ما خیلی امیدوار هستیم تا در مدت باقیمانده (۱۵ روز) طلب پروپئیچ را پرداخت و مشکلات حل شود تا خیال هواداران نیز راحت شود.

منزوی در مورد اردوی آبی پوشان در ترکیه اظهار کرد: قرار بود تیم بابت قراردادی که با صیادمنش بسته بود، راهی کشور ترکیه شود، اما آن‌ها بیان کردند که تا سوم تیر باید در ترکیه باشیم، اما به آن تاریخ نرسیدیم و کار‌ها در حال انجام شدن است و  تیم به زودی پس از موافقت شورای برون مرزی اعزام می‌شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران در خصوص اینکه آیا مشکل استقلال و شفر حل شده است یا خیر، گفت: فتحی، مدیرعامل تیم در حال رایزنی با شفر است و با توجه به قراردادی که این مربی با بنی یاس بسته، دست ما بازتر شده است. خیلی امیدوار  هستیم تا این موضوع مسالمت آمیز بین ۲ طرف حل  شود.

وی درباره اینکه آیا قرار است دستیار ایرانی دیگری به استقلال اضافه شود، بیان کرد:  ابتدا باید بگویم که جایگاهی که برای پیروز قربانی تعریف شده بود، شایسته او نبود و فکر می‌کنم حق با قربانی بود، اما ابتدا استراماچونی باید کار کند و فضای فوتبال ایران را بشناسد و سپس آرام آرام دستیار ایرانی به کادر او اضافه کنیم.

منزوی در مورد آخرین وضعیت پاتوسی خاطرنشان کرد: همیشه خبر‌هایی درحال منتشر شدن است که این بازیکن به استقلال نمی‌آید و ... که باید بگویم این موضوعات درست نیست. ابتدا حیات باشگاه اولویت است و باید بگویم که اگر پرونده پروپئیچ حل نشود، بازیکنانی که جذب کردیم را هم نمی‌توانیم ثبت کنیم. اگر این موضوع را حل کنیم می‌توانیم به مسائل دیگر برسیم و مشکلی وجود نخواهد داشت.

عضو هیئت مدیره استقلال اضافه کرد: خیلی از بازیکنان جوان تمایل دارند به استقلال بیایند و هواداران از ۵ صبح از من سوال می‌کنند و من جواب آن‌ها را می‌دهم. این مسائل در حیطه سرمربی است و هر بازیکنی را او تشخیص بدهد، جذب می‌کنیم. شاید ما در روز‌های آینده یک مهاجم تمام کننده داشته باشیم که البته کادرفنی هنوز گزینه‌ای به ما معرفی نکرده است.

او ادامه داد: می‌خواهم  نکته دیگری را نیز بیان کنم. به عنوان عضو هیئت مدیره استقلال می‌گویم به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم گلر خارجی به عنوان دروازه بان دوم به تیم بیایید و در گذشته زمانی این اتفاق رخ داد که لیام ردی به استقلال آمد، اما جواب نداد. ما جوانانی در کشور داریم مثل نوراللهی که به آینده او امیدوار هستیم و دلیلی ندارد که پول را به گلر دیگری بدهیم. می‌دانیم گلر اول ما (سید حسین حسینی) به کسی میدان نمی‌دهد.

منزوی در پایان در خصوص مطالبات باشگاه استقلال از فنرباغچه، ترابوزان اسپور و ... گفت: از بابت مجید حسینی از باشگاه ترابوزن اسپور مطالباتی داریم و تیام هم قراردادش را با عجمان را فسخ کرد و پولی که باید به باشگاه می‌رسید، نرسیده است، اما طلبی داریم که دریافت می‌کنیم. درباره فنر باغچه هم باید بگویم، هر پولی که دریافت کنیم، خرج بازیکنان و مربی خارجی خواهد شد. همچنین از هواداران استقلال خواهش می‌کنم به کادر اجرایی باشگاه اعتماد کنند و فرصت بدهند، زیرا برخی مواقع فشار‌ها واقعا ناعادلانه است.


بیشتر بخوانید: 

تهدید شفر برای استقلالی‌ها

دشتی: تمرکز تیم روی آمادگی بدنی است/ استقلال متفاوت از تجربه‌های قبلی من است

امیری: الفاظ توهین آمیز خطیر در شان خود اوست/ نمی دانم این آقا چگونه به استقلال رسیده است/ آقای معاون! بعد از یک سال رای سوپر جام چه شد؟!


انتهای پیام/

اظهارات منزوی درباره شرایط استقلال تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.