سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بانوی نهاوندی مار را تحویل محیط زیست داد

رییس اداره محیط زیست نهاوند گفت: بانویی که ۲ بار از ناحیه دست دچار گزش یک حلقه مار سمی شده بود از کشتن آن توسط همسرش جلوگیری کرده و مار را به محیط زیست تحویل داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عباس نجاری، رییس اداره محیط زیست نهاوند اظهار داشت: یک خانواده در داخل منزل مسکونی چند قطعه جوجه بوقلمون نگهداری کرده و آن‌ها را هنگام تاریکی هوا در کارتن گوشه حیاط قرار می‌دادند.

وی اضافه کرد: بانوی این خانواده هنگام اذان صبح برای گرفتن وضو به داخل حیاط مراجعه کرد که در این حین متوجه سر و صدایی از داخل کارتن محل نگهداری جوجه بوقلمون‌ها شد.

رییس اداره محیط زیست شهرستان نهاوند افزود: این زن ۳۵ ساله با باز کردن کارتن می‌بیند که مار سمی در حال خفه کردن جوجه بوقلمون است بنابراین سعی در نجات این جوجه بوقلمون کرده که مار سمی ۲ بار او را نیش می‌زند.

نجاری بیان کرد: با سرو صدای زن، همسر وی با شتاب به حیاط خانه مراجعه کرده و متوجه مار سمی می‌شود بنابراین قصد کشتن او را می‌کند که مار گزیده او را از این کار منعمی کند و در نهایت مار ۱.۵ متری را داخل یک گونی حبس می‌کنند.

وی اضافه کرد: سپس این زن به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان قرار گرفت که با توجه به اقدام به موقع پزشکان مشکل خاصی برای او به وجود نیامد.

رییس اداره محیط زیست شهرستان نهاوند اظهار داشت: پس از ترخیص این زن از بیمارستان وی به همراه همسرش به اداره محیط زیست نهاوند مراجعه کرده و این مار را سالم تحویل ماموران می‌دهد.

نجاری ادامه داد: این مار سمی در زیستگاه خود رها سازی شد که طبق مشاهده و سرعت عمل مار در دور شدن از محل، مشخص بود که از نظر جسمی وضعیت مطلوبی دارد.

انتهای پیام/ د 

مارگزیده مار را به محیط زیست تحویل داد

برچسب ها: شهرک صنعتی ، ایزوگام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.