سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز یازدهم تیرماه ۹۸

آتش گرفتن مسافرخانه‌ای در مشهد با کولر گازی / طلاق خونین در باخرز

مهم‌ترین حوادث امروز (یازدهم تیر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهم‌ترین حوادث امروز (یازدهم تیر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 آتش گرفتن مسافرخانه‌ای در مشهد با کولر گازی 

سرآتشیار حسین صالح نظرآباد مدیر منطقه چهارم عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: در پی این آتش سوزی  یک مسافرخانه در مشهد که دیشب در محدوده خیابان دانش شرقی و خیابان شهید حنایی رخ داد، ۲۴ آتش نشان با ۹ دستگاه خودرو عملیاتی امداد و نجات در ارتفاع و اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی  افزود:  کانون آتش سوزی، کولر گازی یکی از سوئیت‌های طبقه سوم این مجموعه اقامتی سه طبقه بود که دود ناشی از این حریق به همه طبقات سرایت کرده بود.

مدیر منطقه چهارم عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: آتش سوزی توسط آتش نشانان مهار و از گسترش آن جلوگیری شد و با توجه به خروج به موقع مسافران از ساختمان، این حادثه خسارت جانی نداشت.

صالح نظرآباد افزود: نقص فنی کولر گازی علت وقوع آتش سوزی اعلام شده است.

طلاق خونین در باخرز

سرهنگ علی میر جردوی فرمانده انتظامی شهرستان باخرز گفت: در پی نزاع خانوادگی و درگیری در روستای همت آباد یک نفر بر اثر اصابت چاقو بکار رفته در نزاع کشته و پنج نفر مجروح شدند.

وی افزود: با هماهنگی قضایی و حضور دادستان شهرستان در محل منازعه، همه ضاربان و مسببان اصلی دستگیر و تحت نظر هستند و تحقیقات پیرامون موضوع ادامه دارد.
 
صبح روز قتل نیز طرفین درگیری در مقابل دادگستری شهرستان باخرز بعد از جلسه دادگاه طلاق، به نزاع با یکدیگر پرداخته بودند که با دخالت نیروی انتظامی، این درگیری به پایان رسیده بود.

یک کشته در پی واژگونی خودرو در نیشابور

 قاسم مشار موحد رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: عصر دیروز به دنبال تماس با مرکز ارتباطات اورژانس مبنی بر واژگونی خودرو سمند در محور نیشابور_مشهد، آمبولانس‌های پایگاه اورژانس جاده‌ای خیام و درود و خودرو رهاسازی هلال احمر و آتشنشانی به محل حادثه اعزام شدند.
 

وی افزود: در این حادثه یک نفر به علت شدت جراحات وارده در صحنه حادثه فوت کرد و سه نفر مصدوم پس از رهاسازی با دو دستگاه آمبولانس به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن منتقل شدند.

کامیون تانکر آب در فریمان آتش سوخت

یک دستگاه کامیون تانکر آب که از مشهد به سمت فریمان در حرکت بود در حوالی شهرک صنعتی کاویان فریمان به دلیل ترکیدن باتری خودرو آتش گرفت.
 

این حادثه با حضور نیروهای آتش نشانی و امدادی آتش خاموش شد ولی راننده خودرو که دچار جراحات و سوختگی شده بود با اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شد.
 
انتهای پیام//ف.ش
برچسب ها: حوادث ، قوه قضاییه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.