سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باحضور وزیر بهداشت صورت گرفت؛

افتتاح پروژه های بهداشتی منوجان

با حضور وزیر بهداشت ۶۳ پروژه بهداشتی درمانی با اعتباری بالغ بر ۳۵۷ میلیارد ریال در جنوب کرمان افتتاح و کلنگ زنی شد که سه پروژه سهم شهرستان منوجان بود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،کرمان سعیدنمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدیداز بیمارستان امام حسین منوجان وافتتاح سه طرح گفت: توسعه اورژانس و کلینیک تخصصی در دو طبقه، طبقه اول اورژانس و طبقه دوم کلینیک قرار می‌گیرد که هر کدام با زیربنای ۵۰۰ متر مربع با مجموع اعتبار اولیه ۹ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

وی افزود: مسکن اقامتگاه پزشکان متخصص در سه طبقه و هشت واحد با زیربنای ۶۰۰ متر مربع و با اعتبار اولیه ۱۴ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

وزیر بهداشت گفت: خرید دو دستگاه دیالیز و توسعه ساختمان دیالیز، خرید تجهیزات تکمیلی سی سی یو و جذب نیرو‌های فنی بومی، از دیگر اعتبارات وزارت بهداشت برای شهرستان منوجان خواهد بود.

وزیر بهداشت ظهار کرد: چند دهه قبل به دلیل مسئولیتی که در بهداشت کشور داشتم در بحث مالاریا روز‌ها و شب‌های زیادی را در این منطقه گذراندم، اما امروز میبینم توسعه بسیار چشمگیر است و زحمات زیادی در توسعه و زیرساخت‌های شهرستان منوجان کشیده شده است.

نمکی افزود: مجموعه بیمارستان شهرستان منوجان یکی از این دستاورد‌های بعد از انقلاب است که برای ارائه خدمت به مردم منطقه ساخته شده است.

وی بیان کرد: به همراه دکتر نوبخت، رئیس کمیسیون و درمان به خدمت مردم شهرستان منوجان برای بازدید و بررسی نیاز‌ها و تکمیل پروژه‌ها آمدیدم که خوشبختانه خدمت قابل توجهی به خصوص در بخش قلب انجام شده و انشالله با کمک هم خدمت بهتری به مردم این شهرستان ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه طرح کنترل فشار خون به خوبی در این منطقه اجرا شده و انشاالله بتوانیم در رابطه با کاهش بیماران قلبی، کلیوی و کاهش بیماران قلب و عروق در آینده شاهد آمار‌های خوبی باشیم.

وزیر بهداشت و درمان افزود: قرار شد برای توسعه بخش دیالیز دو ماشین دیالیز جدید برای این بیمارستان، و اینکه نیاز‌ها و زیرساخت‌های مربوط به این منطقه را برای بیمارستان این شهرستان ارسال کنیم.

وی با اشاره به منبع اعتبارات این پروژه‌ها گفت:منبع اعتبارات پروژه‌ها وزارت بهداشت و درمان است.

انتهای پیام/ح

کلنگ زنی۶۳ پروژه درجنوب کرمان

برچسب ها: بهداشت ، وزیر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.