سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مقایسه با خرداد ماه سال گذشته؛

افزایش ۱۵/۶۵ درصدی تولید انرژی برق در خردادماه در نیروگاه رامین اهواز

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: تولید انرژی برق در خرداد سال جاری در مقایسه با خرداد ۹۷، افزایش ۱۵/۶۵ درصدی نشان می دهد.

نیروگاه پس از اجرای تعمیرات اساسی و رفع محدودیت‌های تولید طی ماه‌های گذشته، ضمن افزایش میزان ۵/۷ درصدی تولید انرژی برق در سه ماهه سال ۹۸ به استقبال تابستان و پیک مصرف برق رفت.

ناصر محمدی، مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به نقش انرژی برق در توسعه و آبادانی کشور گفت: انرژی برق بعنوان یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین نیاز‌های جامعه است، بطوریکه تداوم روند زندگی روزمره را بدون این انرژی حیاتی نمی‌توان متصور شد.

وی بیان داشت: تامین پایدار ومستمر این نیاز اساسی و خدمت رسانی به مردم شریف رسالت کارکنان این نیروگاه یکهزار و ۸۵۰ مگاواتی است و با توجه به شرایط اقلیمی و گرمای بیش از حد هوا در استان خوزستان خرسندیم که با انجام مطلوب رسالت خود در تامین آسایش هموطنان نقش آفرینی می‌کنیم.

محمدی میزان تولید این انرژی در خرداد سال جاری را یک میلیون و ۱۱۷ هزار و ۲۵۳ مگاوات ساعت اعلام کرد که این میزان نسبت به تولید انرژی برق در خرداد ۹۷ از افزایش ۱۵/۶۵ درصدی برخوردار بود.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز میزان ساعت کارکرد خردادماه این نیروگاه را ۴ هزار و ۳۹۹ ساعت عنوان نمود که این میزان نسبت به خرداد سال گذشته از افزایش ۱۷/۲۴ درصدی برخوردار بود.

این مقام مسئول با اشاره به اقدامات تعمیراتی و رفع چالش‌های فنی طی ماه‌های گذشته از تولید ۲ میلیون ۴۰۶ هزار و ۳۶۴ مگاوات ساعت در ۳ ماهه سال جاری تصریح کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این نیروگاه افزایش ۵ درصدی نشان می‌دهد.

ناصر محمدی میزان کارکرد واحد‌های نیروگاه جهت تولید این میزان انرژی در ۳ ماهه سال ۹۸ را ۹۶۴۱ ساعت عنوان نمود.

شایان ذکر است؛ نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی و مجموع ۱۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تقویت شبکه سراسری برق کشور و خدمت رسانی به مردم ایفا می‌کند.

انتهای پیام/گ

افزایش تولید برق در نیروگاه رامین اهواز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.