سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم وضعیت قرمز مصرف برق در هفت شهرستان استان بوشهر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: نقشه مصرف در استان نشانگر آن است که شهرستان‌های دشتی، دشتستان، تنگستان، گناوه، دیر، جم و کنگان جز مناطق پرمصرف برقو همچنان در محدوده قرمز قرار دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اردشیر مذکوری افزود: نقشه رنگی برق شهرستان‌های خوش مصرف و پرمصرف برق استان بوشهر مشخص شدند.

وی بیان کرد: نقشه مصرف در استان بوشهر نشانگر آن است که شهرستان‌های دشتی، دشتستان، تنگستان، گناوه، دیر، جم و کنگان جز مناطق پرمصرف برق و همچنان در محدوده قرمز قرار دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر عنوان کرد: رنگ قرمز در نقشه نشان دهنده مناطقی است که میزان برق به بیش از حد مجاز رسیده است.

مذکوری ادامه داد: نقاط سبز در نقشه شامل شهرستان‌های بوشهر، عسلویه و دیلم است که مصرف برق آن‌ها متعادل و عادی می‌باشد و نشانگر آن است که مشترکان محترم با صنعت برق همکاری لازم را دارند.

وی توصیه کرد: به منظور تامین برق مستمر و پایدار مشترکان محترم نسبت به رعایت الگوی مصرف که شامل استفاده نکردن از وسایل پرمصرف از قیبل ماشین لباسشویی، اتو برقی، و ماشین ظرفشویی در زمان پیک مصرف از ساعت ۱۲ تا ۱۷ بعد از ظهر اهتمام ویژه مبذول داشته و استفاده از وسایل پر مصرف را به ساعت کم باری که از ساعات ۲۳ شب تا ۶ صبح می‌باشد انتقال دهند.

انتهای پیام/م

تاکید بر رعایت مصرف بهینه برق  در روزهای گرم سال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.