مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر گفت: مصرف برق در هفت شهرستان از ۱۰ شهرستان استان در وضعیت قرمز قرار گرفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اردشیر مذکوری افزود: با تهیه نقشه رنگی برق شهرستان‌های خوش مصرف و پرمصرف برق استان بوشهر مشخص شدند.

وی ادامه داد: نقشه مصرف در استان نشان دهنده آن است که شهرستان‌های دشتی، دشتستان، تنگستان، گناوه، دیر، جم و کنگان جزء مناطق پرمصرف هستند و در محدوده قرمز قرار دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بیان کرد: رنگ قرمز در این نقشه نشان دهنده مناطقی است که میزان مصرف برق به بیش از حد مجاز رسیده است.

مذکوری گفت: رنگ زرد مربوط به نقاطی است که مصرف برق در آن‌ها رو به افزایش و در آستانه ورود به مرحله قرمز است که در استان بوشهر شهر‌های چغادک، عالیشهر و روستا‌های حومه در این وضعیت قرار دارند.

او یادآور شد: نقاط سبز در نقشه شامل شهرستان‌های بوشهر، عسلویه و دیلم است که مصرف آن‌ها متعادل و عادی است و نشان دهنده این است که مشترکان با مدیریت مصرف، با صنعت برق همکاری لازم را دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با تشکر از مشترکان برای رعایت مصرف بهینه برق، از آنان خواست به منظور تامین برق مستمر و پایدار، از وسایل پرمصرف مانند ماشین لباسشویی، اتو و ماشین ظرفشویی در زمان اوج مصرف از ساعت ۱۲ تا ۱۷ استفاده نکنند و استفاده از این وسایل را به ساعت کم باری یعنی ساعات ۲۳ تا ۶، انتقال دهند.

انتهای پیام/ک

تاکید بر رعایت مصرف بهینه برق  در روزهای گرم سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.