سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجات ۱۱۲ تن در حوادث ۸ روز گذشته توسط هلال‌احمر استان اصفهان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: ۲۸۵ تن از هموطنان از ابتدای اجرای طرح تا ۸ تیر در سراسر استان آسیب دیدند و امدادگران موفق به نجات ۱۱۲ تن از حادثه دیدگان شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش کریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با اشاره به این‌که در نخستین روز‌های تیرماه ۹۸ و به ویژه تعطیلات پایان هفته نجاتگران این جمعیت روز‌های سخت و پرکاری را پشت سر گذاردند افزود: در این مدت ۲۸۵ تن از هم‌وطنان از ابتدای اجرای طرح تا ۸ تیر در سراسر استان آسیب دیدند و امدادگران موفق به نجات ۱۱۲ تن از حادثه دیدگان شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان افزود: در بازه زمانی یکم تا هشتم تیر ماه، ۵۴ حادثه جاده‌ای، ۲۳ حادثه شهری، ۲۲ مورد خدمات حضوری، ۷ حادثه صنعتی و کارگاهی، ۲ حادثه کوهستان، ۲ حادثه ساحلی و ۲ حادثه آتش‌سوزی مرتع توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال‌احمر استان پوشش داده شد.

وی با اشاره به اینکه در طول این مدت ۱۶ مورد عملیات رهاسازی توسط تیم‌های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است، تصریح کرد: ۳۴۸ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۱۲۸ تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات‌های یادشده به خدمت‌رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

انتهای پیام/م

 

امدادرسانی هلال احمر استان اصفهان به آسیب دیدگان

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.