سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصویب فروش اوراق مشارکت برای پیشرفت پروژه قطار شهری

رئیس شورای شهر کرمانشاه گفت : فروش اوراق مشارکت برای پیشرفت پروژه قطار شهری در جلسه شورای شهر تصویب شد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،غلامرضا امیری رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه از تصویب موضوع فروش اوراق مشارکت برای پیشرفت پروژه قطار شهری کرمانشاه در جلسه شورای اسلامی شهر با اکثریت آرا خبر داد.

وی با اشاره به تصویب فروش اوراق مشارکت در جلسه شورای اسلامی شهر کرمانشاه برای پیشرفت فیزیکی بیشتر پروژه کلان قطار شهری این شهر، گفت : این موضوع از قبل در جلسات شورای اسلامی شهر کرمانشاه مطرح شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به اینکه این مصوبه با اکثریت آرای اعضای حاضر در جلسه اخیر شورا به تصویب رسید، گفت: ۱۰ نفر در جلسه حاضر و یک نفر غایب بودند و در نهایت با ۶ رای این مصوبه تایید شد.

امیری با اشاره به اینکه این اقدام موجب می‌شود به پروژه قطار شهری منابع مالی برای تکمیل و پیشرفت بیشتر اختصاص یابد، ادامه داد: مباحثی در مورد چگونگی بازپرداخت فروش اوراق مشارکت مطرح می‌شود که بعدا در این زمینه می‌توان به تفصیل تشریح کرد.

وی با احترام به نظر آرای مخالفان، افزود: موضوع فروش اوراق مشارکت برای پیشرفت پروژه قطار شهری کرمانشاه در جلسه شورای اسلامی شهر با اکثریت آرا به‌صورت مصوبه درآمده است.

این مسئول ابراز امیدواری کرد :اقدامات موثر با همدلی و تعامل برای پیشرفت پروژه‌های شهری در کرمانشاه انجام بگیرد و انجام چنین اقداماتی را موجب ایجاد اشتغال، توسعه مدیریت شهری و رونق اقتصادی دانست .

 

 

انتهای پیام/د

فروش اوراق مشارکت برای پیشرفت پروژه قطار شهری

 

برچسب ها: شورای شهر ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.