سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزان بدهی مالیاتی فدراسیون فوتبال مشخص شد

فدراسیون فوتبال ایران به دلیل پرنکردن اظهار نامه مالیاتی باید ۶۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان مالیات پرداخت کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اداره کل امور مالیاتی شهرستان شمیرانات، سه شنبه هفته گذشته جلسه‌ای به دلیل قصور در پرداخت نشدن مالیات مالیات بر عملکرد سازمان لیگ پیش از سال ۹۴، حساب‌های مالی فدراسیون و سازمان لیگ را مسدود کرد تا در روز‌هایی که فدراسیون از لحاظ مالی با مشکلات متعددی مواجه شده است، بسته شدن حساب هایش هم به مشکلات موجود اضافه کند.

مهدی تاج و علی سلیمانی، رئیس و خزانه دار فدراسیون امروز (یک شنبه) در دیدار با علیرضا خوش وقت (مدیرکل امور مالیاتی) سازمان لیگ در راستای رسیدن به راهکار برای باز شدن حساب‌های فدراسیون و سازمان لیگ جلسه‌ای برگزار کردند که در این زمینه موارد مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

طبق اعلام علی سلیمانی، فدراسیون فوتبال به دلیل پر نکردن اظهار نامه مالیاتی از سال ۸۸ تا ۹۵ باید مبلغ ۶۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به اداره کل امور مالیاتی پرداخت کند. نکته جالب این جا است که مسئولان اداره کل امور مالیات برای درآمد‌هایی مانند کمک‌های دولت به فدراسیون و پاداش‌های فیفا و AFC را هم که طبق قانون معاف از مالیات بوده است به دلیل پرنشدن اظهارنامه مالیاتی، مالیات محاسبه کرده اند که مهدی تاج و همکارانش با مطرح کردن اعتراض خود در مراجع قانونی مربوط به امور مالیاتی مطرح کرده اند چراکه اعتقاد دارند این مبلغ غیر منطقی است.

همچنین در شرایطی که شنیده می‌شود سازمان لیگ حدود ۴۵ میلیارد بدهی علی الراس دارد و به همین دلیل حساب هایش مسدود شده است، اگر این سازمان در روز‌های آتی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان به اداره مالیات پرداخت کند، این حساب‌ها باز می‌شود.



انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.