سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصلح: مبلغ زیادی از پرسپولیس طلب دارم/ برانکو تمام موفقیت ها را بدست آورد

مدافع پرسپولیس تهران گفت: اگر بخواهم درصدی از مطالبات را بگویم، درصد زیادی باقی مانده و خیلی طلب دارم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شایان مصلح، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران که دقایقی پیش به دیدار ایرج عرب، مدیرعامل سرخپوشان پایتخت رفته بود، پس از خروج از جلسه در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: روزی که با باشگاه قراردادم را تمدید کردم، ایرج عرب گفت که چند روز دیگر بیایم تا درباره مطالبات ۲ سال اخیرم و ... صحبت کنم و به همین دلیل در باشگاه حاضر شدم. اگر بخواهم درصدی بگویم، درصد زیادی باقی مانده و خیلی طلب دارم.

او افزود: با اینکه قهرمان شدیم، انتظار نداشتیم این قدر طلب داشته باشیم، اما مشکلات زیاد است و امیدوارم مطالبات مان پرداخت شود تا بتوانیم با انگیزه بیشتری در فصل جدید حاضر شویم.  

مصلح ادامه داد: انشالله مربی جدید به زودی می‌آید و به امید خدا بتوانیم فصل خوبی را همراه با افتخارات زیاد رقم بزنیم. مشکلات زیاد است و امیدوارم حل شود، زیرا با قهرمانی‌های متعددی که آوردیم، انتظار داشتم که دریافتی بیشتری داشته باشیم.

مدافع پرسپولیس در خصوص ترافیک بازیکن در پست دفاع چپ اظهار کرد: همیشه سمت چپ پرسپولیس بازیکنان خوبی داشته و ترافیک بوده است، اما برانکو از همه بازی می‌گرفت و در این فصل هم هر کسی بهتر باشد، بازی می‌کند.

وی در مورد حضور گابریل کالدرون گفت: نمی‌دانم حضور این مربی ۱۰۰ درصد شده است یا نه، اما امیدوارم زودتر به تهران بیایند و کار را شروع کنیم و فکر نمی‌کنم که خیلی عقب بوده باشیم، زیرا دیر مسابقات مان تمام شد و استراحت کمتری داشتیم. امیدوارم تمرینات مان با حضور مربی جدید جدی‌تر شود و بتوانیم سالی پر از موفقیت را داشته باشیم.

مصلح  درباره وضعیت پرسپولیس پس از جدایی برانکو اظهار کرد: برای هر مربی که روی نیمکت پرسپولیس باشد، پس از جدایی برانکو سخت است، زیرا او تمام موفقیت‌ها را بدست آورد و تمام جام‌ها را کسب کرد و امیدوارم مربی جدید با جو زودتر آشنا شود و شرایط پرسپولیس را درک کند.  

مدافع پرسپولیس در خصوص مصدومیتش بیان کرد: فکر می‌کنم ۲ تا ۳ هفته دیگر انشالله آمادگی ۱۰۰ درصد دارم و می‌توانم به تیم کمک کنم. تمریناتم را شروع کردم و ۲ تا ۳ هفته دیگر کار با توپ را نیز آغاز می‌کنم. پیراهن من در پرسپولیس ۶۹ است و یک اشتباهی بوجود آمده بود که قرار شده تصحیح شود  و در این فصل هم شماره ۶۹ را خواهم پوشید.

شایان مصلح در پایان گفت: هواداران همیشه بهترین تصمیم را می‌گیرند و می‌دانند با بازیکن چگونه برخورد کنند. ممکن است هر بازیکنی اشتباه کند و هواداران صبوری می‌کنند. امیدوارم نسبت به بازیکنان خاصی هم که شما می‌گویید، صبور باشند.


بیشتر بخوانید:

کالدرون با پرسپولیس به توافق رسید؟

خاطره سرمربی احتمالی پرسپولیس از فینال جنجالی جام جهانی

سرمربی اخراجی در پرسپولیس/ کالدرون به تهران می‌آید


انتهای پیام/

اظهارات شایان مصلح درباره وضعیت پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.