سرمربی آرژانتینی که برای سرمربیگری پرسپولیس با مدیران باشگاه به توافق نهایی رسیده است قصد دارد برای تقویت حمله این تیم یک مهاجم خارجی جذب کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ از تیم فوتبال پرسپولیس تهران، مدیران تیم سرخپوش پایتخت با گابریل کالدرون به توافق رسیدند و قرار است این مربی بامداد فردا (دوشنبه) به تهران بیاید تا قراردادش را رسمی کند. 

کالدرون همراه با دستیارانش به تهران می آید تا ضمن عقد قرارداد با تیم سرخپوش پایتخت، در تمرینات نیز شرکت کند.

پرسپولیسی‌ها در تمامی پست‌ها به جز مهاجم از ترافیک بازیکن برخوردار هستند و کالدرون از این موضوع اطلاع کامل دارد و به همین دلیل درخواست اولیه را برای جذب مهاجم ارائه کرده و قرار است سرخپوشان ۱ - ۲ مهاجم خارجی به خدمت بگیرند.

به دلیل اینکه علی علیپور در صدد لژیونر شدن است و ماریو بودیمیر نیز به دلیل مشکلات مالی در صدد جدا شدن است، کالدرون و مدیران پرسپولیس می‌خواهند مهاجم خارجی به خدمت بگیرند.

البته در ابتدا پرسپولیسی ها، مهدی طارمی و رضا قوچان نژاد را مدنظر داشتند، اما این ۲ بازیکن پیام دادند که می‌خواهند در اروپا به فوتبال شان ادامه دهدند و به همین دلیل به پرسپولیس نخواهند آمد.

همچنین بازیکن دیگری که برای پیوستن به پرسپولیس، منتظر انتخاب سرمربی است، محمد حسین کنعانی زادگان، مدافع سابق استقلال و ماشین سازی است. او توافقات کلی را با سرخپوشان انجام داده، اما منتظر اعلام نام سرمربی است تا وضعیت خود را نهایی کند.

پرسپولیسی‌ها تاکنون فرشاد احمدزاده را با عقد قراردادی ۳ ساله به خدمت گرفتند و همچنین با محمد انصاری، شایان مصلح، شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی، کمال کامیابی نیا و ... به توافق رسیدند تا در این تیم بماند.


بیشتر بخوانید

کالدرون با پرسپولیس به توافق رسید؟

خاطره سرمربی احتمالی پرسپولیس از فینال جنجالی جام جهانی

سرمربی اخراجی در پرسپولیس/ کالدرون به تهران می‌آید


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار