فیلیپ هریسون اعلام کرد: شرکتهای ارائه دهنده اینترنت دارای سابقه بسیار زیادی هستند و زمانی که به تاریخ نگاه کنید میبینید این شرکتها هم با توجه به نیزهای مردم قیمت و هزینههای خود را تغییر دادهاند. برای مثال در ابتدای ظهور اینترنت هزینه دانلود فیلم یا موسیقس بسیار بالا بود، اما با رونق گرفتن دانلود بین کاربران، شرکتها نیز هزینهها و حجم ترافیک ارائه شده به کاربران خود را نیز افزایش دادند. در حال حاضر نیز با رونق گرفتن سرویسهای استریم فیلو و تلویزیون، میزان مصرف اینترنت به شدت بالا رفته است و شرکتها نیز با کاربران همراه شدهاند.
هریسون افزود: شرکتهای ارائه دهنده اینترنت هوشمندانه عمل خواهند کرد و آنان هرگز مشترکان خود را از دست نخواهند داد و قطعا با راه افتادن سرویس استریم بازیها و حجم بالای ترافیکی که قرار است مبادله شود، شرکتهای ارائه دهنده اینترنت نیز به فکر تغییراتی خواهند افتاد. از طرفی هم بسیاری از شرکتهای ارائه دهنده اینترنت حق انتخابهای زیادی به کاربرانشان نمیدهند و کاربران ملزم به استفاده از یکی از سرویسهای پیشنهادی آنها هستند. این شرکتها هم یقینا به فکر کاربران خود هستند و ما به آنها ابلاغ خواهیم کرد که سرویسها خود را به روز کنند.
بیشتر بخوانید: پلتفرم Google Stadia نسخه آزمایشی نخواهد داشت
با این حال هنوز مشخص نیست شرکتهای ارائه دهنده اینترنت چه فکری برای حجم بالای این سرویس خواهند کرد و علاقهمندان به این سرویس باید تا زمان عرضه رسمی آن صبر کنند.
انتهای پیام/