سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار وزیر نیرو با نماینده ولی فقیه در استان قزوین

وزیر نیرو در سفر یک روزه به قزوین با حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رضا اردکانیان وزیر نیرو در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان گزارشی از سفر خود به قزوین ارائه کرد و گفت: پست برق ۴۰۰/۶۳ کیلوولت دشتابی قزوین نقش مهمی در پایداری برق در آن منطقه خواهد داشت که به بهره‌برداری رسید.

اردکانیان به افتتاح تصفیه خانه محمود آباد نمونه و آبرسانی به سه روستا اشاره کرد و گفت: در مجموع ۱۷۵ میلیارد تومان طرح آب و برق در قزوین بهره‌برداری شد.

نماینده، ولی فقیه در استان هم در این دیدار گفت: پروژه‌های وزارت نیرو نقش حیاتی در زندگی مردم دارد و خدمات وزیر نیرو در این زمینه ارزشمند است.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با بیان اینکه خدا اصل حیات را به آب وابسته می‌داند، افزود: باید آنقدر مسلط به اوضاع شویم که در بارندگی‌ها به جای برگزاری جلسات بحران، جلسات استقبال از باران برگزار کنیم و از این نعمت بسیار حیاتی به بهترین شکل بهره ببریم.

وی با تأکید بر اینکه نباید حوزه تقوا را به نحوی معرفی کنیم که گویی حوزه تخصص و مدیریت از آن فاصله دارد، بیان کرد: همین که بر اساس اصول الهی، معنوی، عادلانه و با محوریت کرامت انسان‌ها کارمان را پیش ببریم، اهل تقوا محسوب می‌شویم.

امام جمعه قزوین استفاده از متخصصین، پرهیز از ظلم، حفظ کرامت انسان‌ها، استفاده از شایستگان و اهل فن در کارها، اسراف نکردن و رعایت اولویت‌ها را از مصادیق تقوا دانست.

انتهای پیام/ک

سفر وزیر نیرو به قزوین 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.