سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان رسانه‌های رژیم صهیونیستی: نشست بحرین جز سر و صدا دستاورد دیگری نداشت

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به شکست نشست بحرین اذعان و تاکید کردند جهان عرب در لحظه‌ای حساس کنار فلسطینیان ایستاد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعتراف کردند که نشست اقتصادی بحرین هیچ دستاوردی نداشت زیرا ملت‌های عرب و فلسطینیان نشان دادند که در نهایت تصمیم‌گیران اصلی خود آنان هستند.

گزارشگر شبکه تلویزیونی المنار گفت: روزنامه صهیونیستی معاریو بعد از نشست بحرین نوشت در لحظه‌ای حساس، جهان عرب کنار فلسطینیان ایستاد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعتراف کردند که پس از جنجال زیاد در مورد نشست بحرین و فرو نشستن گرد و غبارها، مشخص شد که این نشست چیزی جز سر و صدا نداشته و خالی از محتوا بوده است. ملت‌های عرب نشان دادند که کنار فلسطین هستند تا جایی که وزیر خارجه بحرین مجبور شد بعد از انتقادات شدید، سخنان و مواضع خود را در مورد سازش با اسرائیل تغییر دهد.

مجری یکی از شبکه‌های تلویزیونی رژیم صهیونیستی خطاب به خبرنگاران گفت: شما به بحرین رفتید و گزارش‌های زیادی ارسال کردید و ما آن‌ها را پخش کردیم، اما فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها آنجا نبودند. این نشست چه سودی داشت و گام بعدی چیست؟ "وآف واردی" خبرنگار اعزامی شبکه ۱۱ اسرائیل به بحرین گفت: من به گرینبلات، فرستاده آمریکا گفتم که در این جلسه نه داماد حضور دارد و نه عروس! اما او تلاش کرد مرا قانع کند و به ناکامی خود اعتراف نکند. واقعیت این است که میان ملت‌ها و دولت‌های عرب فاصله زیادی وجود دارد. حاکمان عرب در اتاق‌های در بسته به ما می‌گویند که از عادی سازی روابط ترسی ندارند، اما در نهایت ملت‌ها اجازه این کار را به حاکمانشان نمی‌دهند.

گزارشگر این شبکه گفت محافل صهیونیستی اعلام کردند که آمریکایی‌ها در این مورد که فکر می‌کردند می‌توانند فلسطینیان را با پول بخرند و آن‌ها از اصول خود دست خواهند کشید، اشتباه می‌کردند. در واقع نشست بحرین کنفرانسی برای سازش نبود بلکه نشستی برای عادی سازی روابط حاکمان عرب با اسرائیلی‌ها بود.

"گیلی کوهن" دیگر خبرنگار اعزامی شبکه ۱۱ رژیم صهیونیستی به نشست بحرین گفت: نشست بحرین برای عادی سازی بود، اما گام دومی وجود ندارد. وقتی فلسطینیان در نشست حضور نداشته باشند، هیچ پیشرفتی در کار نخواهد بود. یک سال قبل هم نشستی مشابه در کاخ سفید برگزار شد و فلسطینیان و اسرائیلی‌ها درمورد غزه و سینا گفتگو کردند، اما آن نشست هم مانند نشست بحرین ناکام ماند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
رضا
۱۵:۳۵ ۰۹ تير ۱۳۹۸
همین الآن ....و همین امروز که گروه های کوچک مبارز فلسطینی محاصره شده اند و با راکت و موشک دست ساز از خودشان دفاع میکنند صهیونیستها انها را کشتار و مادران و کودکان بیگناه را بمباران میکنند چگونه؟ عقل و منطق می پذیرد که بنا بر "معامله افتضاح قرن" گروههای مبارز فلسطینی سلاح های خودشان را تحویل بدهند و خودشان با دست خودشان نیروهای مدافع خود را خلع سلاح کنند؟؟!! و بپذیرند که در یک پروژه 3 تا 5 ساله آرام آرام و کم کم خاک خودشان را نیز تحویل صهیونیستها بدهند و در عوض آن پول بگیرند؟؟؟؟.....همین الآن که برای آب و خاک اجدادی خودشان مبارزه و ایستادگی می کنند کشتار و بمباران میشوند................. حال اگر مفاد بندهای "معامله افتضاح قرن" را هم قبول کنند هم از نظر جمعیتی در جهان بین الملل بی هویت میشوند و هم از نظر جغرافیائی از روی نقشه جهانی حذف و پاک میشوند یعنی قبول کردن این مفاد و بندهای باصطلاح "معامله فضیح و مفتضح قرن" نابودی کامل فلسطین با وعده سر خرمن چند اسکناس پول فقط گاوشیرده میتواند چنین چیزی را قبول کند والا انسان کامل و عاقل و بالغ و ذی شعور چنین ننگ و ذلتی را هرگز قبول نمی کند یعنی:" هیهات من الذلة"............