مشاور ویژه و داماد دونالد ترامپ در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «العربیه» ادعاهایی را درباره کارآمدی توطئه موسوم به «معامله قرن» مطرح کرد.

ادعا‌های داماد ترامپ درباره کارآمدی «معامله قرن» در مصاحبه با شبکه العربیه!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه، جرد کوشنر، مشاور ویژه و داماد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با این شبکه درباره طرح موسوم به «معامله قرن» و برگزاری نشست بحرین در منامه ادعا کرد: «شیوه‌ای که ما ارائه کردیم می‌تواند اقتصاد بهتری برای کرانه باختری و نوار غزه ایجاد کند. واکنش‌های مثبت زیادی برای این طرح دریافت کردیم. به تصمیم کسانی که در کنفرانس بحرین شرکت نکردند، احترام می‌گذاریم».

کوشنر در ادامه ادعاهای خود افزود: «به اعتقاد من، ترامپ به وعده‌های خود درباره پرونده‌های خاورمیانه عمل می‌کند. باید بر بهبود شرایط زندگی فلسطینی‌ها متمرکز شویم. تلاش می‌کنیم اوضاع امنیتی باثباتی ایجاد شود که اجازه سرمایه‌گذاری به نفع فلسطینی‌ها را بدهد. در گذشته امور مختلفی در روند صلح آزمایش شد، اما به نتیجه‌ای نرسیدیم. با وجود انتقادات، تمرکز فعلی ما با طرح اقتصادی است. در زمان مناسب، بخش سیاسی طرح خود را اعلام خواهیم کرد. در کنار یکدیگر با همه مشکلات سیاسی روبه‌رو خواهیم شد، اما فقط تمرکز ما بر اقتصاد است».

وی مدعی شد: «دو طرف اسرائیلی و فلسطینی در گذشته امتیازات لازم را نداده‌اند. برای رسیدن به دولت پایدار فلسطینی که متکی به خودش باشد تلاش می‌کنیم. طرف‌های زیادی به تعیین جزئیات طرح ما کمک کردند».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۳:۴۳ ۰۵ تير ۱۳۹۸
حقه باز دروغگو تو هم از پدر زنت درس یاد گرفته ای؟؟
چگونه دولت پایدار فلسطینی را مطرح میکنی؟؟ در حالیکه هر روز صهیونیستهای اسرائیلی خانه های مردم را با بیل مکانیکی و چکشهای تمام اتوماتیک سنگین و بولدزرهای سنگین خراب میکنند...برق محله هایشان را قطع میکنند و... و... و....
اجازه انتخابات آزاد برای تعیین سرنوشت حکومت یکپارچه را به فلسطینی ها نمی دهند؟ و در نوار غزه دائم در حال کشتار و بمباران مادران و کودکان بیگناه فلسطینی هستند؟ پس اراجیف عبث و سخیف را مانند پدر زنت به همدیگر نباف و ریسمان و آسمان نکن...........خداوند میخ و تخته را با هم جور کرده یکی از یکی بدتر تاجر مسلکانی که فقط دوشیدن پستان های گاو شیرده عرب را بطور حرفه ای برای غارت و چپاول ثروت عظیم اعراب جاهل منطقه از همدیگر آموخته اند و در این بین بنیامین نتانیاهو هر دو را مانند عروسک خیمه شب بازی به بازی گرفته.....
آخرین اخبار