سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درقالب طرح مسجد احسان انجام می‌شود:

توزیع ۵۳ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان سیستان و بلوچستان

اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با همکاری بنیاد اجتماعی احسان-برکت۵۳ سری جهیزیه را بین زوج‌های جوان مستقر در روستا‌های محروم استان توزیع می‌کند.

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، با اشاره به اینکه رسالت امروز سازمان تبلیغات اسلامی فقط امور فرهنگی نیست، زیرا کار فرهنگی بدون پیوست اجتماعی خروجی ندارد و برای خروجی موثر باید به سبد معیشت مردم هم توجه کنیم گفت: زوج‌های جوانی که در روستا‌ها و مناطق کم برخوردار استان حضور دارند و دستکم ۲ سال از مدت زمان عقد آن‌ها گذشته و زیرپوشش هیچ نهاد خاصی نیستند، توسط روحانیون مستقر تحت نظارت سازمان تبلیغات اسلامی در روستا‌ها شناسایی شده و با شرط پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون ریال اقلام جهیزیه بین آنان توزیع می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: جهیزیه اهدایی شامل ۱۲ قلم کالا از جمله یخچال، فرش، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، اجاق گاز، پتو و ظروف ۵۰ تیکه، سرویس قاشق و چنگال، ساعت دیواری و دیگر لوازم زندگی است که ارزش هر سری آن دستکم ۱۵۰ میلیون ریال است.

مشاور استاندار سیستان و بلوچستان در امور روحانیون با بیان اینکه مبلغان باید نسبت به مسائل اجتماعی هم دغدغه داشته باشند افزود: امامت جماعت فقط محدود به داخل مسجد نیست، وقتی امامت جماعت را پذیرفته باشیم یعنی امام محله و روستا هستیم و هر اتفاقی باید از طریق مسجد اداره شود.

وی اظهار داشت: مبلغان باید برای حل مشکلات مردم و جامعه خدمت رسانی و تلاش کنند، زیرا تنها با نشستن و دعا کردن کاری انجام نمی‌شود.

انتهای پیام/ع

جهیزیه اهدایی به زوج های جوان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.