سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان تأکید کرد؛

صداقت در گفتار و عمل در کنار امنیت در برخود با پرونده‌های قضایی

آیت الله شاهچراغی گفت: صداقت در گفتار و عمل در کنار امنیت در برخود با پرونده‌های قضایی باید اولویت اصلی کار دستگاه قضا باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  آیت الله شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در دیدار مدیران و جمعی از کارکنان دادگستری استان سمنان با وی با بیان اینکه قوای  سه گانه به اخلاق بیش از هر چیزی نیازمند هستند گفت:صداقت در گفتار و عمل در کنار امنیت در برخود با پرونده‌های قضایی باید اولویت اصلی کار دستگاه قضا باشد.

وی افزود: اگر مردم به صداقت مسئولین در کار ایمان بیاورند به نظام و کشور امیدوار بوده و پایبند به ارزش‌ها می‌مانند.
نمیانده، ولی فقیه در استان با اشاره به خصوصیات مدیریت جدید قوه قضائیه افزود: آیت الله رئیسی صادق و امین مقام معظم رهبری هستند و زیر مجموعه وی نیز باید این راه را دنبال کنند.

وی افزود: مسئولین باید امانت دار مردم باشند و شما مدیران در دستگاه قضایی باید امانت دار خوبی در حفظ اسرار و پرونده‌های مردم باشید.

آیت الله شاهچراغی افزود: دادستان قبلی استان مردمی بوده و امیدواریم دادستان جدید نیز مردم محور باشد و بیش از پیش برای رفع مشکلات مردم تلاش کند.

وی با اشاره به سختی کار پرسنل دستگاه‌های قضایی تصریح کرد: کار دستگاه قضایی استان تا به حال خوب بوده، اما نیاز است با تلاش بیشتر به سمت جلب رضایت بیشتری از مردم پیش رفت.

سید محسن مظهری رئیس کل دادگستری استان نیز در این دیدار با بیان اینکه این دستگاه میراث دار خون آیت الله بهشتی است گفت: تمام تلاش خود را برای کاهش پرونده‌های قضایی به کار خواهیم بست.

وی با اشاره به تلاش‌ها برای رفع مشکلات مردمی افزود: در حال حاضر بیش از ۴۰ درصد از پرونده‌های قضایی استان با صلح و سازش حل می‌شود.

مظهری تصریح کرد: مدیریت جدید قوه قضائیه فردی مومن و انقلابی و پایبند به ارزش‌ها نظام اسلامی بوده و اولویت‌های جدیدی را برای دستگاه قضائی مشخص کرده است.

وی افزود: سالم سازی قوه قضائیه در مرحله اول و پس از آن رفع مشکلات مردمی و سرعت بخشی به رسیدگی به پرونده‌های مردمی از اولویت‌های کار آیت الله رئیسی است.

رئیس کل دادگستری استان افزود: حجم بالای پرونده‌ها وقت گیر بوده و با همکاری دستگاه‌ها و رفع مشکلات مردمی می‌توان میزان پرونده‌های ورودی را کاهش داد.

انتهای پیام / م

سرعت بخشی به رسیدگی به پرونده‌های مردمی از اولویت‌های کار آیت الله رئیسی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.