سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تأسیسات برق شهرستان گناوه باید نوسازی شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: با توجه به وجود بافت‌های فرسوده در شهرستان گناوه نیاز است تاسیسات برق موجود در این مناطق با تامین اعتبار لازم نوسازی شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اردشیر مذکوری در نشست با فرماندار گناوه افزود: نوسازی تاسیسات برق بدون شک در روند پایداری برق نیز می‌تواند موثر باشد.

وی بیان کرد: شهرستان گناوه از لحاظ مصرف برق در وضعیت قرمز قرار گرفته و می‌طلبد تا دستگاه‌های دولتی و مردم همگام با یکدیگر برای کاهش مصرف تلاش جدی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر همچنین گفت: با مکانیزه کردن فرایند‌ها مراجعه حضوری مشترکان برق استان کاهش می‌یابد.

مذکوری حذف قبض کاغذی برق را یکی از مراحل مکانیزه شدن فعالیت‌های شرکت برق عنوان کرد و ادامه داد: بار‌ها مشترکان موفق به دریافت قبض کاغذی نمی‌شدند که این موضوع علاوه بر مشترکان، شرکت توزیع را نیز با مشکلاتی در زمینه دریافت نشدن مطالبات رو به رو می‌کرد.

فرماندار گناوه نیز با تاکید بر توجه ویژه به توسعه و نوسازی تاسیسات برق در این شهرستان، گفت: تلاش می‌کنیم با حمایت ویژه در این زمینه، برق پایدار تامین شود.

علی پاک نژاد تسریع در روند واگذاری انشعاب برق را از مطالبه‌های مهم مردم شهرستان گناوه عنوان کرد و ادامه داد: انتظار است شرکت توزیع با استفاده از ظرفیت‌های موجود خود زمینه ساز تحقق این مهم شود.

انتهای پیام/ک

از نوسازی تاسیسات برق گناوه حمایت می‌شود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.