سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان شمالی

مدیران پیگیر مصوبات وزارت خانه‌ها باشند

استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به اینکه سفر رییس جمهور به این استان را پیش رو داریم مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیر مصوبات سازمان خود از وزرات خانه‌های متبوع باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد علی شجاعی در جلسه هماهنگی سفر ریاست جمهوری گفت: تلاش کردیم تا سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی زودتر رخ دهد لذا مدیران نباید از هیچ بخش یا حوزه‌ای در امور اجرایی غافل شوند در مصوبات باید تمامی حوزه‌ها دیده شود.

شجاعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا برای این سفر پروژه‌های اولویت دار را معرفی کرده که عام المنفعه برای تمامی بخش‌ها با برش شهرستانی باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید قبل از سفر رییس جمهور پروژه‌ها به وزارت خانه‌های مربوطه اعلام شود، افزود: باید وزرای مربوطه اطلاعات کامل از استان داشته باشند و رونوشت این پروژه‌ها با برنامه‌ها نیز به استانداری ارائه شود و نتیجه مکاتبات خود با وزیر مربوطه به ما اعلام شود تا بدانیم کدام وزارت خانه‌ها با ما همراه هستند.

شجاعی تصریح کرد: اگر نیاز به سرمایه گذاری بخش خصوصی است مدیران به این حوزه ورود پیدا کنند و مهم‌تر آنکه باید نکات مثبت برای بخش خصوصی عنوان شود تا آنان رغبت به سرمایه گذاری داشته باشند.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با همکاری مجلس شورای اسلامی، خراسان شمالی با چند استان دیگر قرار شده تا در حوزه‌های مختلف پروژه‌های بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ میلیون دلار را با توجیه فنی اقتصادی و با سرمایه گذاری خارجی معرفی کرده که البته وجود شریک دولتی هم الزامیست.

انتهای پیام / م

تاکید استاندار برای پیگیری مصوبات وزارت خانه‌ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.