سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراهم بودن شرایط برای سرمایه گذاری در حوزه توسعه گردشگری سد‌های استان کرمانشاه

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از فراهم بودن شرایط برای سرمایه گذاری در حوزه توسعه گردشگری در سد‌های استان خبر داد.

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : با هماهنگی و مذاکراتی که با شرکت آب منطقه‌ای استان صورت گرفته، شرایط برای سرمایه گذاری در حوزه سد‌ها و تفریحات آبی در تعدادی از سد‌های استان فراهم شده است.

وی گفت : استان کرمانشاه با داشتن سد‌های متعدد و رودخانه‌های خروشان فرصت‌های زیادی برای توسعه گردشگری در حوزه تفریحات آبی دارد که می‌تواند مورد توجه سرمایه گذاران قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان با اعلام اینکه از سرمایه گذاران در این حوزه حمایت می‌کنیم، تصریح کرد: متقاضیان سرمایه گذاری در این حوزه میتوانند به معاونت سرمایه گذاری این اداره کل مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: ضمن صدور مجوز‌های لازم، سرمایه گذاران می‌توانند از تسهیلات مناسب برای احداث طرح‌های گردشگری در حوزه سد‌ها برخوردار شوند.

قادری تاکید کرد: با استفاده از همه ظرفیت‌های ممکن در راستای تسهیل در صدور مجوز‌های مربوطه و ارایه تسهیلات بانکی از سرمایه گذاران در این حوزه حمایت خواهیم کرد .

 

 

انتهای پیام/د

هماهنگی و مذاکرات با شرکت آب منطقه‌ای

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.