سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

آماده‌ایم دشمنان را سرجای خود بنشانیم

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: امروز مقتدر هستیم و بنای جنگ با هیچ کشوری نداریم، اما آماده‌ایم دشمنان را سرجای خود بنشانیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار رمضان زیراهی در مراسم یادواره شهدای پایگاه صاحب الزمان شهر بردخون افزود: قدرت بازدارندگی ایران اسلامی دشمن را نگران و هراسان کرده است.

وی ادامه داد: نماینده بزرگ‌ترین قدرت دنیا در مقابل رهبر معظم انقلاب حرفی برای گفتن نداشت و  در صورتی که کشور‌های دنیا بدون اجازه آمریکا قادر به کاری نیستند، اما ایران اسلامی در مقابل هیچ قدرتی سر خم نمی‌کند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: زورگویان برای حفظ منافع خود، منافع دیگران را زیر پا می‌گذارند، اما ما آموخته ایم که باید قوی باشیم، در غیر این صورت استکبار دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی را مصادره می‌کند.

سردار زیراهی گفت: اولین رزمندگان که مقابل آمریکا ایستادند از استان بوشهر بودند و با سلاح‌های ساده به مقابله با استکبار رفتند و آنان را فراری دادند، امروز نیز دشمن به دنبال قدرت موشکی و یگان دریایی است و بیشترین توجه را به مناطق دریایی دارد، زیرا نوک پیکان هستند.

وی عنوان کرد: امروز به برکت ایثار و فداکاری شهیدان و رزمندگان، ایران اسلامی بر قلل افتخار ایستاده است و ایران اسلامی مدیون شهیدانی است که در مقابل دشمن سینه سپر کردند و در دوره‌ای که همه دنیا و استکبار از دشمن حمایت می‌کردند با ایثار شهیدان به پیروزی رسیدیم.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: زنده نگهداشتن یاد شهیدان جامعه را بیمه می‌کند و انفاس قدسی را در قالب جان‌ها می‌دمد.

سردار زیراهی با تأکید بر ولایت‌پذیری همگان، افزود: یکی از الطاف خدا به این کشور ولایت فقیه است که باید ولایت‌پذیر باشیم و ارتباط خود را با ولایت حفظ کنیم.

وی بیان کرد: بردخون مهد شهیدان، رزمندگان، علما و سرداران بزرگی همچون شهید یوسف بردستانی، خالوحسین و مفتون بردخونی است.

یادواره شهدای پایگاه صاحب الزمان (عج) بردخون همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)، سالروز تدفین شهدای گمنام در بردخون در بوستان شهدای گمنام بردخون برگزار شد.

انتهای پیام/ک

ایران اسلامی در مقابل هیچ قدرتی سر خم نمی‌کند

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.