سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسلام با شادی حلال موافق است

امام جمعه انارگفت: اسلام با نشاط و شادی‌های حلال و مشروع موافق است، ولی با شادی‌های حرام، اختلاط زن و مرد، رقص‌ها و پایکوبی‌ها به شدت مخالف است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز با تسلیت شهادت امام جعفرصادق(ع) گفت: امام صادق (ع) در مدت عمر با برکتش توانست علم و فقه و دانش و تفسیر را گسترش داده و صد‌ها شاگرد تربیت نماید.
وی همچنین با اشاره به هفتم تیر و سالروز ترور شهید بهشتی ویارانش در حزب جمهوری اسلامی افزود:همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند شهید بهشتی انسانی صاحب فکر و اراده قوی منضبط اهل کار، بانشاط و به معنای واقعی یک نعمت بزرگی بود.

وی اظهارداشت:اینکه دشمنان نمی‌توانند با فشار‌ها و تهدید‌ها و تهمت‌ها ملت ایران را به زانو در بیاورند نتیجه چهل سال ایستادگی، عزت، عظمت و اقتداری است که ملت ایران از خود نشان داده است.

وی بیان داشت: شرط پیشرفت ملت ایران نزدیک نشدن و مذاکره نکردن با آمریکاست.

حجت الاسلام منتظری با گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت:تبعیت از حضرت معصومه (س)که از بهترین الگو‌های تربیتی و فرهنگی برای دختران جامعه اسلامی ماست، الزامی است.

امام جمعه انار تصریح کرد:حضرت معصومه (س) درعین عفت و پاکدامنی، به مقامات علمی و معنوی بالایی دست پیدا کرد که وقتی به سوالات مختلف پاسخ می‌داد امام موسی بن جعفر سه بار فرمود فدا‌ها ابو‌ها.

حجت الاسلام منتظری گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند جوانان ایرانی جزو با نشاط ترین، فعال‌ترین و سرزنده‌ترین جوا نها هستندو اینکه می‌گویند جوانان ایرانی افسرده اند یک دروغ محض و خیانت آمیز و بهانه‌ای است برای یک سلسله کار‌های خلاف دیگر که نباید زمینه را برای چنین گناهانی فراهم کرد.

انتهای پیام/ح

اسلام با شادی های حلال موافق است

برچسب ها: اسلام ، نماز جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.