سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید امام جمعه موقت قزوین بر بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به مناسبت هفتم تیر گفت: این هفته فرصت مناسبی برای بازخوانی حقوق بشر آمریکایی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به سالروز سوء قصد به جان مقام معظم رهبری و شهادت شهید بهشتی و ٧٢ یاران ایشان گفت: این هفته فرصتی برای بازخوانی حقوق بشر آمریکایی است تا افشاگری کنیم که جنایات آمریکا از گذشته تا به امروز ادامه داشته است و مدعیان حقوق بشر همان کسانی هستند که به فرمانده نابودگر هواپیمای مسافربری مدال افتخار می‌دهند.

وی اضافه کرد : جنایات آمریکا فقط در ایران نیست و از روزی که وارد افغانستان شد تولید مواد مخدر در این کشور پنجاه برابر افزایش یافت و ما باید شهید دهیم تا با آن مبارزه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین قابل افزود: سی سال است که مقام معظم رهبری با هدایت، نطقش و حکمتش دشمنان را به زانو در آورده است که این فرد را شما میخواهید تحریم کنید.

وی اضافه کرد: حقوق بشر آمریکایی هیچ حد و مرزی در جنایات خود ندارد و در شرایطی که به آوارگان فلسطینی اهمیت نمی‌دهد، اما اسرائیل غاصب را حمایت می‌کند.

خطیب نماز جمعه قزوین گفت: آمریکایی‌ها، چهار دیپلمات کشور ما را ربودند و تحویل اسراییل دادند که هیچ خبری از آن‌ها نداریم در حالی که دیپلمات‌ها در کشور‌ها مصون هستند و این حقوق بشر آمریکاست.

امام جمعه موقت قزوین بابیان اینکه اروبایی‌ها در حال بازی کردن با برجام هستند، گفت: برجام اثر خوش باوری مسئولینی است که ضعف دینی داشتند و می‌گفتند که ما کار خود را بلدیم و چند سال برای آن تلاش کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین قابل گفت: برجام مانند درخت بی ثمره‌ای است که حتی از سایه اش هم نمی‌توان استفاده کرد بلکه سایه اش هم شوم است.

وی اضافه کرد: در معامله قرن یک طرف ملتی مظلوم قرار دارد و برخی برای مردم فلسطین تصمیم می‌گیرند و یک طرف گاو‌های شیرده عرب هستند که لگدهایش برای ملل مسلمان و شیرهایش برای آمریکاست.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به سالروز مرحوم علامه امینی گفت: صاحب کتابالغدیر روایت غدیر را ثبت کردو آبروی تشیع شد.

حجت الاسلام والمسلمین قابل افزود: توصیه ارزشمند رهبری به دستگاه قضائی این بود که در انتصابات دقت کنند و برخورد با عوامل مفسد جدی باشد هم در دستگاه قضا و هم در خارج از آن و با همین رویکرد از سوی جناب آقای رئیسی ۶۰ قاضی خاطی برکنار شده اند و این روند ادامه دارد.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به سالروز شهادت امام صادق (ع) گفت: شهدا شاگردان همین مکتب هستند.

انتهای پیام/ک

خطبه های نماز جمعه قزوین 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.