سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه؛

قطار پیشرفت و توسعه در قوه قضائیه سرعت بیشتری به خود گرفته است

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت:قطار پیشرفت و توسعه در این قوه سرعت بیشتری به خود گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مراسم بزرگداشت هفته قوه قضائیه با حضور وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری استان در ارومیه برگزار شد.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در این مراسم گفت: با حضور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس جدید قوه قضائیه قطار پیشرفت و توسعه در این قوه سرعت بیشتری به خود گرفته است.

آقای بهادری جهرمی وجود سلامت نفس، اخلاص در عمل، استقلال و حفظ شان وکالت را از جمله ویژگی‌های مهم و اساسی وکلا برای دفاع از حق و حقیقت دانست.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای قوه قضائیه، اقدام و مدیریت جهادی را عاملی مهم برای اصلاح امور حقوقی و قضایی در این قوه دانست.

آقای عمرانی معاون منابع انسانی دادگستری کل استان نیز در این مراسم بر برگزاری مستمر دوره‌های مختلف آموزشی وکلا و کارشناسان رسمی تاکید کرد.

آقای حاتمی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان نیز در این مراسم بر دخالت و ورود بیش از پیش کارشناسان حقوقی و وکلا در امورات حقوقی و قضایی مردم تاکید کرد.

آقای دهقان رئیس هیات مدیره وکلای قوه قضاییه استان و آقای شیدایی رئیس هیات مدیره کارشناسان قوه قضائیه استان نیز در این مراسم از فعالیت‌های این دو نهاد حقوقی گزارشی ارائه کردند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته قوه قضائیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.