سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفیر بلژیک در ایران با استاندار قزوین دیدار کرد

سفیر بلژیک در ایران برای آشنایی با توانمندی‌های استان قزوین و بررسی توسعه مناسبات اقتصادی و بازرگانی با استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، خانم «ورونیک پتی» سفیر بلژیک در ایران در یدار با استاندار قزوین گفت: کشور‌های اروپایی، به گسترش روابط علمی و اقتصادی خود با ایران علاقه جدی دارند.

خانم «ورونیک پتی» افزود: کشور بلژیک به توسعه روابط با ایران و از جمله قزوین به عنوان یکی از مراکز علمی و صنعتی این کشور، علاقه‌مند است.

استاندار قزوین هم در این دیدارگفت::قزوین ظرفیت‌های بسیار خوب و موقعیت جغرافیایی مناسب و شبکه حمل و نقل مدرنی دارد که می‌تواند برای سرمایه گذاران خارجی جذاب باشد و آن‌ها را برای ورود به ایران و استان ما ترغیب کند.

زاهدی افزود: برای گسترش روابط با کشور‌های اروپایی آمادگی داریم و قزوین هم توانمندی زیادی دارد که می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.وی اضافه کرد: استان قزوین با داشتن صنایع متنوع و متعدد، دشت کشاورزی و مناطق زیبای گردشگری و تاریخی ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه روابط با کشور بلژیک دارد.

زاهدی بیان کرد: قزوین همچنین با داشتن زیرساخت‌های مناسب، نیروی انسانی کافی و فنی و انرژی‌های خوب بهترین استان برای مبادلات تجاری است.

استاندار خاطر نشان کرد: راه آهن قزوین رشت که به آستارا متصل خواهد شد، می‌تواند حلقه ترانزیت بین المللی ایران و جهان را کامل کند.

استاندار یادآور شد: تنوع تولیدات صنعتی و کشاورزی و نقاط گردشگری جذاب می‌تواند برای همکاری اقتصادی تجاری و گردشگری برای بلژیکی‌ها جذابیت لازم را داشته باشد.

خانم «ورونیک پتی» سفیر بلژیک در ایران به منظور آشنایی با توانمندی‌های اقتصادی، گردشگری قزوین و شرکت در نشست بانوان بازرگان و کارآفرین، بازدید از دهکده طبیعت و سرای سعدالسلطنه به این استان سفر کرده است.

انتهای پیام/ک

سفر خانم «ورونیک پتی» سفیر بلژیک در ایران به قزوین 

برچسب ها: استانداری ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.