سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خودروی 2020 Opel Corsa ، سبک‌ترین سوپرمینی آلمان +تصاویر

شرکت اوپل با تولید مدل جدید خودرو 2020 Opel Corsa قصد دارد بازگشتی قدرتمندانه برای سوپر مینی خود را ترتیب دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  شرکت اوپل تصمیم خود برای تغییر در صنعت خودرو‌های بنزینی این شرکت و جایگزینی آن‌ها با اتومبیل‌های بنزینی را با تولید خودرو 2020 Opel Corsa اعلام کرد. خودرو پرطرفدار و با سابقه Corsa یکی از محبوب‌ترین مدل‌های اوپل در جهان است.


بیشتر بخوانید: اوپل از جذاب‌ترین ون اسپرت بازار رونمایی کرد +تصاویر


مهندسان آلمانی شرکت اوپل طراحی ویژه‌ای برای موتور خودور 2020 Opel Corsa در نظر گرفته‌اند و با استفاده از ویژگی‌هایی پیشرفته بدون افزایش حجم موتور قدرت آن را نسبت به نسل‌های گذشته این اتومبیل افزایش داده‌اند. موتور 2020 Opel Corsa به شکلی بی‌نظیر با جعبه دنده ۸ سرعته آن هماهنگ است و عملکردی بسیار مطلوب را از خود ارائه می‌دهد. آخرین مدل خودرو کورسا مجهز به موتوری با قدرت ۱۳۰ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور است. این اتومبیل صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را تنها در ۸.۷ طی می‌کند.

تولید سبک‌ترین خودرو سوپر مینی آلمان از سوی شرکت اوپل

البته اوپل هنوز به تولید تمامی خودرو‌های بنزینی خود پایان نداده است و در مدل جدید Opel Corsa را نیز در دو نسخه بنزینی و الکتریکی تولید کرده است. مدل بنزینی این خودرو از یک موتور ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۰۲ اسب‌بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر بهره می‌برد. در هر دو مدل الکترکی و بنزینی 2020 Opel Corsa چراغ‌های LED به حالت ماتریکسی وجود دارد. این چراغ‌ها داخل و محیط اطراف خودرو را در صورت نیاز به خوبی روشن و در معرض دید قرار می‌دهد.

خودرو 2020 Opel Corsa با وزنی معادل ۹۸۰ کیلوگرم سبک‌ترین سوپر‌مینی آلمان است. ابن خودرو با وجود وزن کم از استحکام و پایداری بسیار بلایی در حین حرکت و به خصوص در سرعت‌های بالا برخوردار است. اوپل برای حفظ تعادل هرچه بهتر و بیشتر این خودرو در شتاب از فناوری خاص به نام GS Line استفاده کرده است. این فناوری اولین بار در خودرو‌های تولید شرکت فورد به کار گیری شد.

انتهای پیام/

اوپل  2020  Corsa خودرویی کوچک ولی قدرتمند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.