سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما:

در سال ۹۸ مستند‌های فرهنگی سیاسی و اجتماعی تولید می شود

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما افزود: سال ۹۸ در معاونت استان‌ها سال تولید گسترده مستند‌های فرهنگی سیاسی و اجتماعی است که با توجه به اولیت بندی تولید خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،دکتر دارابی معاون امور استان‌های سازمان سازمان صداوسیما در نشست سالیانه مدیران مراکز صدا و سیمای کشور با حضور جمعی از مدیران و اصحاب رسانه ملی برگزار شد گفت:امسال شعار همایش ما مرتبط با بیانیه رهبر انقلاب و تبیین نقش شبکه‌های استانی است.
 
وی افزود:سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ۱۵۰ شبکه رادیو تلویزیونی دارد که به بیش از ۳۵ زبان فراملی برنامه تولید و پخش می‌شود که ازین تعداد ۸۰ شبکه رادیو تلویزیونی در استان‌ها است و سرمایه بزرگی برای برنامه ریزی و همفکری است.

معاون امور استان‌های سازمان سازمان صداوسیما گفت:برخی از معاونین محترم سازمان و مدیران زیربط کار‌های مشترکی دارند که باهم تبادل نظر و گفتگو می کنیم و ریاست محترم سازمان نیز سیاست‌ها و برنامه‌های طول سال را تبیین می کنند.

دارابی با اشاره به اینکه ما امسال ۳ برنامه مهم در دستور کار داریم افزود:تلاش صداوسیما برای تحقق شعار سال مسئله رونق تولید است که ستادی در سازمان و در معاونت استان‌ها تشکیل شده که برای این موضوع برنامه ریزی شود.

معاون امور استان‌های سازمان سازمان صداوسیما گفت: ما امسال جشنواره پویا نمایی تلویزیونی کشوری و همچنین جشنواره تولیدات مراکز با میزبانی خراسان شمالی را در برنامه داریم.

دارابی  افزود: با توجه به اینکه شبکه‌های استانی همه ۲۴ ساعته شده اند مسئله تولید و کنداکتور جدید شبکه‌ها از جمله برنامه‌هایی است که مادر این دو روز به ان اشاره خواهیم کرد.

انتهای پیام// د. ف

نشست سالیانه مدیران مراکز صدا و سیمای کشور

برچسب ها: رسانه ملی ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.