سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صیانت دستگاه قضایی از سرمایه گذاری های مشروع خراسان رضوی

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون مشکل ۲۵ واحد صنعتی استان حل و از هزار و ۳۰۰ شغل صیانت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در بازدید از واحد‌های صنعتی شهرک صنعتی چرمشهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون با برگزاری ۶۳ نشست کمیسیون حل اختلاف، ۱۴۳ مصوبه و حمایت قضایی، مشکل ۲۵ واحد صنعتی استان حل و از هزار و ۳۰۰ شغل صیانت شد.

وی ادامه داد: کمیسیون‌های حل اختلاف و حمایت قضایی از سرمایه گذاری مشروع به منظور رفع مشکلات حقوقی و حفظ اشتغال پایدار و تأمین امنیت اقتصادی در ۱۳ شهرک صنعتی با حمایت ویژه دادگستری استان مستقر شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: دستگاه قضایی با صیانت از سرمایه گذاری مشروع و بر اساس قانون در کنار سایر مسئولان استانی از تعطیلی واحد‌های دارای مشکل جلوگیری کرده است.

 مهدی زاده با بیان اینکه بازدید قضات از شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای حمایت از آن‌ها در حال انجام است افزود: در این راستا از ابتدای امسال ۱۹ بازدید از شهرک‌ها و نواحی صنعتی توسط قضات انجام و منجر به رفع مشکلات برخی از واحد‌های تولیدی شده است.

وی با اشاره به راه اندازی دفاتر کمیسیون حمایت قضایی از تولید و سرمایه گذاری مشروع در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تصریح کرد: مشکلات تعداد قابل توجهی از واحد‌های صنعتی در این شهرک‌ها بدون تشکیل پرونده قضایی و پرداخت هزینه‌های اضافی با فعالیت این دفاتر رفع شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: با اقدامات حمایتی از صاحبان صنایع ۱۰۱ واحد صنعتی در سال گذشته با سرمایه گذاری بیش از ۲ هزار میلیارد ریال در خراسان رضوی به بهره برداری رسیدند و هم اکنون مجموعاٌ دو هزار و ۶۰۸ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان فعال است.

مهدی زاده افزود: ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در خراسان رضوی وجود دارد که ۶ درصد شهرک‌های مصوب کشور را شامل می‌شود.

انتهای پیام//ف.س
 

۴۹ شهرک صنعتی مصوب در خراسان رضوی وجود دارد

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.