سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت بر بازارهای خراسان رضوی در ایام تابستان

نظارت بر امر بازار‌های استان در ایام سفر‌های تابستانی با مشارکت اتاق‌های اصناف استان از ۲۵ خرداد ماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، راضیه علیرضایی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی درمراسم جشن روز ملی اصناف،گفت: نظارت بر امر بازار‌های استان در ایام سفر‌های تابستانی با مشارکت اتاق‌های اصناف استان از ۲۵ خرداد ماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه می‌یابد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی اظهار داشت: اصناف یکی از مهمترین ارکان تولید هستند، زیرا محصول تولیدی تولیدکننده را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهند و حلقه واسط بین این دو گروه هستند.

علیرضایی افزود:ما باید یک شبکه توزیع مطمئن داخلی در مجموعه اصناف ایجاد کنیم تا جلو رشد تورم گرفته شود.

وی افزود: از رئسای اتحادیه‌ها می‌خواهیم که در امر توزیع کالا‌ها محصولات اساسی و پرنیاز صنف کاری خود داشته باشند تا آن محصول با بهترین کیفیت و کمترین قیمت در شرایط سخت تحریمی و گرانی به‌دست مصرف‌کننده برسد.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به نقش مهم بازرسی در اصناف، گفت: کار بازرسی پس از تامین کالا و ایجاد یک فرآید آرام معنا پیدا می‌کند و این مهم در زمانی که مشخص نمی‌کند چه میزانی از کالای موردنیاز به دستمان خواهد رسید معنایی پیدا نمی‌کند و باید تمامی اتحادیه بازرس صنفی و نظارتی در صنف کاری خود داشته باشند.

علیرضایی تصریح کرد: بحث استاندارد‌های خدمات فنی مورد تاکید ویژه قرار گرفته و از رئسای اتحادیه‌ها می‌خواهیم که نظارت ویژه‌تری در این حوزه داشته باشند.

وی افزود: نظارت بر امر بازار‌های استان در ایام سفر‌های تابستانی با مشارکت اتاق‌های اصناف استان از ۲۵ خرداد ماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه می‌یابد و این نظارت‌ها در مباحث کیفیتی و قیمتی انجام می‌شود و با کوچکترین تخلف قاطع‌ترین برخورد را با همکاری دستگاه قضایی خواهیم داشت.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در رابطه با برگزاری جشن روز صنعت، بیان کرد: مراسم جشن روز صنعت با حضور مسئولان و صنعتگران برتر کشوری، استانی و شهری در روز پنجشنبه ۱۳ تیر ماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود و در این مراسم از ۵۰ تولیدکننده برتر استانی که ۵ تن از آن‌ها به تولیدکننده برتر کشوری انتخاب شدند تقدیر می‌شود.

انتهای پیام//ف.غ

اصناف اقشار تاثیر گزار در همه ی رویه های اقتصادی

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.