سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری استان زنجان عنوان کرد:

تعامل قضایی و انتظامی امری لازم و ضروری است

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت:تعامل قضایی و انتظامی امری لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان به نقل از روابط عموی دادگستری زنجان ؛حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان  گفت: تعامل انتظامی و قضایی در جهت پیشبرد اهداف، ارائه خدمات مطلو بتر و فراهم کردن بستر ایجاد امنیت برای استان امری لازم و ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: امروز ما باید با دیروز متفاوت باشد چرا که امروز ما با تکنیک‌های جدید در خصوص وقوع جرایم مواجه هستیم که در این راستا و مقابله با وقوع جرایم باید بروز باشیم و از تکنیک‌های بروز بهره بگیریم که لازم است هم نیروی انتظامی و هم دستگاه قضایی از این چرخه سریع پیشرفت علوم جا نمانند.

رئیس شورای قضایی استان زنجان با اشاره به ضرورت مقابله با فساد اظهار کرد: مبارزه با فساد امروز به یک مطالبه عمومی تبدیل شده است و انتظارات در این زمینه از مجموعه قضایی و انتظامی استان بیشتر است. ما نباید اجازه دهیم فساد اتفاق بیفتد و اگر هم اتفاق افتاد با دقت، سرعت در جهت مبارزه با آن اقدام نماییم.

رئیس کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد: تساهل در برخورد با فساد از سوی هیچ مقام و مسئولی پذیرفته نیست و این زیبنده یک نظام اسلامی نیست که در آن فساد صورت بگیرد. 

وی به نقش، ولی فقیه در راس حکومت اسلامی اشاره کرد و گفت: ما به وجود، ولی فقیه در راس حکومت اسلامی افتخار می‌کنیم و این انقلاب به برکت خون شهیدان بوجود آمده که یکی از این خون ها، خون شهید آیت الله دکتر بهشتی می‌باشد باید از راه و مسیر این شهیدان در ارائه خدمت به مردم بهره گرفته و در انجام مسولیت هایمان از این مسیر خارج نشویم.

صادقی نیارکی افزود: ایجاد امنیت برای استان و مردم مقوله بسیار حائز اهمیت است و پلیس نباید اجازه هنجار شکنی به هیچ کس را بدهد و مجموعه دستگاه قضایی از این نگاه قاطعانه حمایت خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان یاد آور شد: در انجام ماموریت‌ها دستگاه قضایی و انتظامی با هم هستند و نتیجه این یکی بودن خروجی خوب و ارائه خدمات بهتر برای نظام و مردم خواهد بود.

این مراسم که به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه و به میزبانی نیروی انتظامی استان برگزار شد از زحمات و تلاش‌های ارزشمند رئیس کل دادگستری استان، دادستان و تعدادی از قضات تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

انتهای پیام/ر

 پلیس اجازه هنجار شکنی به هیچ کس را ندهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.