سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه تخصصی مبلمان در قزوین از دهم تیرماه

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان از دهم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی اصغر حاجی محمدی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین گفت: پانزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان از ۱۰ تا ۱۴ تیر ماه با مشارکت تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان مبلمان و همچنین با نظارت و همکاری اتحادیه درودگران مرکز استان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین برگزار می‌شود.

حاجی محمدی افزود: بیش از ۶۰ مشارکت کننده در فضایی به مساحت ۴ هزار مترمربع، از استان‌های قزوین و تهران تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

وی اضافه کرد: آشنایی مردم با آخرین تولیدات این صنعت، ایجاد بستر به منظور ارتباط مستقیم بین تولیدکننده و مصرف‌کننده، فراهم کردن فضا‌های رقابتی برای افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالا‌های موردنیاز از جمله اهداف برگزاری این رویداد اقتصادی است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گفت: کالا‌هایی که در این نمایشگاه عرضه می‌شود مورد تایید کارشناسان اتحادیه درودگران است و بر نحوه فروش آن‌ها نیز نظارت خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان افزود: پانزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ دایر خواهد بود.

انتهای پیام/ک

پانزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان در قز وین برگزار می شود

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.