سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم تکمیل پروژه‌های بالای ۸۰ درصد در خوزستان

استاندار خوزستان بر لزوم تکمیل پروژه‌های بالای ۸۰ در صد در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ،غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفت:  تعداد پروژه‌های نیمه تمام بالای ۸۰ درصد در استان یک هزار و ۵۰۰ طرح است که باید طی سال جاری تکمیل شده و به بهره برداری برسند.

وی افزود: برنامه ریزی مناسب برای تکمیل این طرح‌ها در سالجاری، لازم است و تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام عمرانی به یک اولویت در استان تبدیل شده است.

شریعتی بیان داشت: باید دیگر طرح‌های عمرانی را به حدی برسانیم که در سال‌های آتی به بهره برداری برسند چرا که راه اندازی و فعالیت چنین طرح‌هایی خواست مردم است که تحقق آن در نهایت منجر به رضایتمندی عمومی در جامعه خواهد شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: دستگاه‌های تخصصی از جمله معاونت امور عمرانی استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرمانداران باید در این زمینه جدی ورود کنند و تا حد امکان باید از تعریف پروژه‌های جدید در سطح استان جلوگیری شود و بهترین کار ممکن همان تکمیل طرح‌های نیمه تمام است.

وی ادامه داد: از دستگاه‌های اجرایی استان خواسته می‌شود صرفه جویی در هزینه‌ها را مورد توجه قرار دهند و انجام فعالیت‌های خود را بر اساس اولویت‌های برنامه ریزی شده دنبال کنند.

انتهای پیام/م

توسعه پروژه های عمرانی در اهواز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.